خبرگزاری کار ایران

زیندینی: بر اساس بودجه تعیین شده حرکت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۷۳۴

در حالی که شائبه برکناری مدیر مس کرمان به دلیل مسائل بودجه‌ای با شرکت ملی مس، مطرح است مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در خصوص بودجه مجموعه تحت نظرش به صحبت پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی باشگاه مس رفسنجان، مجید زیندینی در خصوص بودجه باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: بر اساس بودجه تعیین شده حرکت می کنیم.

وی افزود: میزان فعالیت و برنامه‌ریزی ما در چهار چوب بودجه‌ای می‌باشد که از سوی شرکت ملی صنایع مس ایران تعیین شده است و بر همین اساس مجموعه باشگاه خود را مکلف به رعایت این موضوع می‌داند.

مدیرعامل مس رفسنجان گفت: همه ما در یک مجموعه هستیم و همانطور که در زمان موفقیت از راس مجموعه آغاز و تا کوچکترین عضو آن دخیل هستند در شکست و عدم کسب نتیجه نیز همه دخیل هستیم و خوشبختانه همه برای موفقیت و پیروزی تلاش می کنند.  مسائلی از این قبیل را داخلی می‌دانم و خوشبختانه مجموعه مدیریتی شرکت ملی صنایع مس ایران در حوزه مسولیت‌های اجتماعی نگاه حمایتی خاصی دارند.

زیندینی تصریح کرد: ضمن تشکر از رستمی مدیرعامل و اعضای محترم هیأت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران خواست با توجه به حضور تیم های مس در سطح حرفه‌ای ورزش کشور در صورت لزوم نگاه حمایتی ویژه‌تری داشته باشند.

وی در پایان گفت: مجموعه باشگاه مس رفسنجان در کنار ایجاد انگیزه  و شادابی اجتماعی تمام تلاش خود را برای سربلندی و عزت مردم، هواداران و کارگران عزیز صنعت مس ایران به کار خواهدگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز