خبرگزاری کار ایران

حق پخش حق فوتبال است و باید پرداخت شود

مهاجری: مطمئن باشید نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر می‌ماند/ بازی‌های سخت‌تر از این در انتظار ماست

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۷۲

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص عدم حضور هوادار در هفته نخست رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نقطه تاریک هفته اول نبود هوادار بود.

رضا مهاجری سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با ایلنا، در خصوص شرایط این تیم پس از هفته نخست رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: من از تیم نفت مسجد سلیمان با توجه به تمریناتی که داشتیم انتظار زیادی داشتم که خوشبختانه بازیکنان آن را برآورده کردند ما پیش از شروع فصل دو بازی تدارکاتی برگزار کردیم یکی مقابل مس رفسنجان و دیگری فولاد در بازی هفته اول نیز نسبت به آن دو بازی تغییرات زیادی داشتیم و همین باعث شده بود ناهماهنگی هایی وجود داشته باشد.

وی ادامه داد: تا دقیقه 90 به دنبال پیروزی بودیم و آن چیزی که باعث شد نتوانیم شادی کنیم آن دو گل که دریافت کردیم بود. یک لحظه غفلت کردیم و امیدواریم بچه در بازی های بعدی با تمرکز بالا به میدان بروند زیرا بازی های سخت تر از این در انتظار ماست.

مهاجری درباره اینکه خیلی از کارشناسان می گویند نفت مسجد سلیمان کاندیدای سقوط به لیگ دست اول است افزود: نمی دانم این خیلی ها چه کسایی هستند اما به جرات می توانم بگویم اشکالاتی داریم اما مطمئن باشید در طول فصل آن را مرتفع خواهیم کرد بازیکنان با کیفیتی جذب تیم شدند از قرارداد بیشتر گذشت کردند و منت بر سر تیم نفت مسجد سلیمان گذاشتند .

سرمربی نفت مسجد سلیمان در خصوص عدم حضور هوادار در هفته نخست رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: نقطه تاریک هفته اول نبود هوادار بود تصمیمات یک شبه گرفته می شود و آن هم می گویند به دلیل مشکلات سامانه هواداران نمی توانند به ورزشگاه بیایند چطور در بازی مقابل فجر در فصل گذشته بدون سامانه 20 هزار تماشاگر به ورزشگاه آمده است باید قبول کنیم ای اف سی یک سری الزامات دارد و ما باید آن را رعایت کنیم. از قدیم گفتند شتر سواری دولا دولا نمی شود دیگر نمی توانیم مثل گذشته سر ای اف سی و فیفا کلاه بگذاریم .

وی در خصوص ارزیابی اش از هفته نخست لیگ برتر بیان داشت : من هفته اول بازی ها را ندیدم و به زودی به تماشای بازیها خواهم نشست فکر می کنم لیگ جذابی را شاهد باشیم فقط نگرانیم از حضور بازیکن خارجی هاست امیدوارم آنها یک آورنده برای فوتبال ما داشته باشند نه اینکه بعد از مدتی بروند و از تیم ها شکایت کنند و ما باز هم دوباره بخواهیم یک پول هنگ گفت به آنها پرداخت کنیم.

مهاجری در پایان در خصوص حق پخش تلویزیونی نیز گفت: حق پخش حق فوتبال است و باید پرداخت شود فوتبال ما حرفه ای است ولی هیچی در آن حرفه ای رعایت نمی شود باشگاه بزرگ دنیا تبلیغات محیطی می گیرند و بابت آن درآمدزایی می کنند اما در ایران هیچ پولی بابت تبلیغات و حق پخش و خیلی از مسایل درآمدزایی پرداخت نمی شود این هم نشاندهنده ضعف ساختار فوتبال ما است و امیدوارم روزی درست شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز