خبرگزاری کار ایران

به همت موسسه نامدار مهارت کیهان و آموزشگاه مه‌بان برگزار شد؛

بندرعباس میزبان نخستین همایش پوست و زیبایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۵۳

مدیر آموزشگاه مه‌بان با اشاره به برگزاری نخستین همایش پوست و زیبایی،گفت: هدف از برگزاری این همایش به‌روز رسانی اطلاعات پزشکی، صرفه‌جویی و جلوگیری از سفرهای زمان‌بر جهت ارتقا داده‌های پزشکی و جذب توریست درمانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس است.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، مهدیه حاج ملک برگزار کننده همایش پوست و زیبایی و خبرنگار حوزه سلامت، در حاشیه این همایش که با حضور پزشکان زیبایی برگزار شد، هدف از برگزاری این همایش را به‌روز رسانی اطلاعات پزشکی، صرفه‌جویی و جلوگیری از سفرهای زمان‌بر جهت ارتقای داده‌های پزشکی و جذب توریست درمانی از کشورهای حاشیه خلیج فارس عنوان کرد و گفت: پزشکان شهر بندرعباس به دلیل بعد مسافتی با مشکل حضور در کلاس‌های آموزشی پوست و زیبایی که در شهرهای دیگر یا خارج از کشور (تهران، مشهد، اصفهان و خارج از ایران) برگزار می‌شود مواجهند، از همین رو تصمیم گرفتیم اولین همایش پوست و زیبایی را در این شهر با حضور حداکثری پزشکان این حوزه با هدف آپدیت اطلاعاتی، آشنایی با دستگاه‌های زیبایی و کارآفرینی برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: اولین کلاس را تحت عنوان همایش پوست و زیبایی با مجوز نظام پزشکی در استان را با هدف ارتقا سطح آموزشی و شناساندن سه مکانیزم هایفو، لیزر و لاغری برگزار کردیم.

حاج ملک هدف از برگزاری این همایش را آموزش، آشنایی پزشکان با دستگاه‌های داری مجوز وزارت بهداشت و کارآفرینی دانست و گفت: شاید بسیاری از افراد بگویند کارآفرینی و زیبایی چه ارتباطی در چرخه زیبایی با یکدیگر دارند؟ اما باید بدانید پزشکی که در حوزه کارآفرینی آپدیت باشد قائدتٱ از این به بعد می‌تواند با تبلیغات گسترده مراجعه کنندگانی را که از امارات، عمان و کشورهای حاشیه خلیج فارس برای انجام زیبایی به تهران می آیند را به سوی کلینیک‌های زیبایی خود جذب کنند و در این میان بسیاری از افراد را بصورت مستقیم و غیر مستقیم را به مدار اشتغالزایی وارد می‌کنند پس امید است در این مسیر مؤثر واقع شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه با وجود بارندگی و کرونا قریب به صد شرکت کننده در این همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور دارد، یادآور شد: مدرس این همایش یکی از بهترین پزشکان زیبایی است که برای تشریح صفر تا صدی مکانیزم دستگاه‌های هایفو، لاغری و لیزر در جمع پزشکان حاذق بندرعباس حضور یافته که ریز سوالات پزشکان پاسخ داده شد و گفتنی است که بخشی از آموزش نیز به صورت عملی برای آنها ارائه شد.

حاج ملک افزود: کسانی که در سالن مشغول انجام فعالیت‌های زیبایی هستند علم آناتومی پزشکی و زیبایی را ندارند و باعث می‌شود به زیبایی مراجعه کنندگانشان آسیب‌های زیادی که ناشی از عدم آگاهی و علم کافی است برسانند پس لازم است در این حوزه اطلاع رسانی کافی در حوزه پوست و زیبایی در راستای شناساندن کلینیک‌های دارای مجوز وزارت بهداشت انجام گیرد تا مردم بدانند که قرار نیست برای انجام زیبایی به هر جایی مراجعه کنند.

وی با اعلام اینکه من و همسرم دکتر اعتمادی فر بنیانگذار اولین آموزشگاه رسمی تحت عنوان نامدار مهارت کیهان از وزارت بهداشت هستیم، افزود: آموزشگاه فنی و حرفه‌ای مه‌بان را نیز که دارای مجوز فنی و حرفه‌ای می‌باشد جهت آموزش افراد عادی، پزشکان و دندانپزشکان در حیطه‌های مهارتی در راستای ارتقا بار علمی آنها راه اندازی کرده‌ایم، برگزاری این کلاس‌ها حیطه بندی (مردم عادی، پزشکان) شده‌اند و هر کلاس مختص حوزه کاری شخص مراجعه کننده برگزار می‌شود.

حاج ملک ادامه داد: کلاس‌هایی که برای افراد حوزه آرایشگاهی است با لول مختص آنها تحت نظر فنی و حرفه‌ای و همچنین برای پزشکان نیز تحت هماهنگی و نظارت نظام پزشکی برگزار می‌گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پزشکان متخصص، عمومی، متخصص جراحی و متخصص زنان از جمله شرکت کننده ها در این همایش هستند و این کلاس آموزشی برایشان کاربردی است.

آگاهی مردم همت رسانه‌ها را می‌طلبد

وی با بیان اینکه دستگاه جدیدی که وارد شده است دارای مزیت‌های بی نظیری نسبت به دستگاه‌های قبلی است، اذعان کرد: دستگاه معرفی شده دارای مجوز است و در این میان ما از شرکت‌ها خواستیم این دستگاه‌ها را با بهترین تخفیفات و شرایط فروش در اختیار پزشکان قرار دهند و علاوه بر همه اینها این همایش مزیتی که دارد این است که یک پزشک متخصص همه اینها را برای مدعوین محترم تشریح و آموزش می‌دهد و در اینجا از همه شما درخواست دارم اطلاع رسانی در این زمینه را برای آگاهی مردم انجام دهید.

وی یادآور شد: ما در آموزشگاه‌ها بدون هیچ محدودیتی بخش مراقبین و پاکسازی پوست را داریم که آموزش برای عموم مردم انجام خواهد گرفت و در کنار این یک لول بالاتر آموزش برای پزشکان زیبایی بصورت تخصصی برگزار خواهد شد.

اهمیت مراقبت و پاکسازی پوست

حاج ملک بخش مراقبت و پاکسازی از پوست را دارای اهمیت بسیار بالایی معرفی کرد و گفت: افراد عادی می‌توانند پس از آموزش در حوزه‌ی پاکسازی و مراقبتی پوست در آموزشگاه‌های کلینیک پوست و زیبایی فعالیت کنند و در آنجا به صورت عملی کار را بهتر یاد بگیرند و به این حرفه ادامه دهند و از درآمد زایی بالایی بهره مند شوند.

وی با اضافه کردن این موضوع که وجود مراقبین پوست لازمه جامعه پزشکی است، عنوان کرد: پوست چهارمین صنعت پولساز در دنیا می‌باشد و تمام سلبریتی های دنیا علاوه بر شغل اصلی در حوزه زیبایی نیز فعالیت دارند در نتیجه با وجود استقبال فراوان می‌طلبد این حیطه در استان هرمزگان رونق بیشتری بگیرد.

حاج ملک در پایان اضافه کرد: با وجود قرنطینه کرونایی بسیاری از بانوان از این وضعیت احساس نارضایتی داشتند، از طرفی هم که سالن‌های زیبایی تعطیل شدند بهترین موردی که در این میان کلید خورد کلاس‌های آنلاین زیبایی بود که ما با برگزاری کلاس‌های آنلاین زیبایی کمک کردیم تا خانم‌ها بتوانند مشکلات پوستی خود را در خانه به حداقل برسانند.

نخستین همایش زیبایی و پوست( مسترکلاس آپدیت لیزر، هایفو و لاغری) با حضور حداکثری پزشکان متخصص و عمومی با هدف آپدیت اطلاعاتی، آشنایی با دستگاه‌های زیبایی و کارآفرینی به همت مؤسسه نامدار مهارت کیهان با مدیریت روح الله اعتمادی فر و مهدیه حاج ملک مدیریت آموزشگاه مه بان در سالن اجتماعات شرکت گاز استان هرمزگان برگزار شد.

مدیر مؤسسه نامدار مهارت کیهان در جمع خبرنگاران در این همایش با اشاره به اهداف برگزاری آن گفت: با توجه به دغدغه‌ای که در زمینه به روزرسانی داده‌های پزشکی داشتیم و از طرفی بحث صرفه جویی در وقت و جلوگیری از سفر به سایر نقاط کشور برای کسب آموزش و معطل نماندن بیماران نیز مد نظر بود این همایش در بندرعباس برگزار شد.

دکتر اعتمادی‌فر با بیان اینکه در دنیایی زندگی می‌کنیم که تحت الشعاع اکتشافات جدید است، آشنایی پزشکان با دستگاه‌های روز دنیا و تکنولوژی جدید در زمینه هایفو، لاغری و لیزر که دارای مجوز وزارت بهداشت هستند را از دیگر اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

وی تاکید کرد: هر ۱۸ ماه دانش پزشکی بشر دو برابر می‌شود و نیاز است که پزشکان دانش خود را جلا داده و به روز کنند و در کنار کسب دانش فنی خواهند توانست به ارتقا شغلی دست پیدا کنند.

مدیر مؤسسه نامدار مهارت کیهان همچنین از برگزاری دوره‌های آنلاین و مجازی در زمان شیوع ویروس کووید ۱۹ توسط این آموزشگاه خبر داد.

بندرعباس میزبان نخستین همایش پوست و زیبایی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز