خبرگزاری کار ایران

امدادرسانی نجاتگران هلال احمر خوزستان به سیل زدگان اخیر استان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۷۸۵

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان گفت: ۸۰ تیم امدادی برای امدادرسانی به مناطق متأثر از سامانه بارشی مانسون در خوزستان سازماندهی شده‌اند.

به گزارش ایلنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان، وحید شعبانی با اشاره به شرایط ناشی از فعالیت سامانه بارشی مانسون در استان خوزستان، اظهار داشت: تا کنون تعدادی خانوار متأثر شده از بارش‌های شب و روز گذشته در شهرستان‌های اندیکا، ایذه، بهبهان و مسجدسلیمان مورد ارزیابی تیم‌های  جمعیت هلال احمر قرار گرفته و امدادرسانی‌ها در حال انجام است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: انتقال برخی از خانوارهای عشایری به اماکن امن، تخلیه برخی خانه‌های روستایی در مسیر سیلاب و توزیع نایلون‌های پوششی و تغذیه اضطراری از جمله خدماتی است که نجاتگران این جمعیت ارائه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه خطر بروز سیلاب کماکان در استان وجود دارد و نباید این خطر را نادیده گرفت بر ضرورت حفظ و ارتقای سطح  آمادگی مواجهه و پاسخگویی سریع به حوادث احتمالی تاکید کرد و از آحاد هم استانی‌های عزیز خواست به هشدارهای صادر شده توجه و با تیم‌های امدادی همکاری داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان همچنین گفت: ۸۰ تیم امدادی برای امدادرسانی به مناطق متأثر از سامانه بارشی مانسون در خوزستان سازماندهی شده‌اند.

شعبانی با بیان اینکه مردم می‌توانند با شماره‌گیری تلفن گویای ۱۱۲ با جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند، افزود: ارتباط با این سامانه نیاز به سیم‌کارت تلفن ندارد و در صورتی که فردی با خطر روبه‌رو شد و نیاز به کمک امدادگران هلال احمر داشت می‌تواند با این سامانه ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز