خبرگزاری کار ایران

توضیح باکایوکو درباره دستگیری اشتباهی در میلان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۷۸۷

باکایوکو به اشتباه به دستگیری خود واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، تیموئه باکایوکو که در اوایل ماه جولای توسط پلیس ایتالیا به اشتباه دستگیر شد، چهارشنبه در ویدئویی که در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد، در این باره صحبت کرد.

این ویدئویی است که در ایتالیا جنجال به پا کرد و به سرعت در شبکه های اجتماعی به سرعت منتشر شد. در اوایل ماه جولای، مدافع میلان توسط پلیس در خیابان های مرکز شهر میلان دستگیر شد. ماموران ملی پوش فرانسوی را نشناختند.

این کنترل با انگیزه جستجو برای یافتن عاملان تیراندازی در نزدیکی محل انجام شده بود. باکایوکو در ویدئویی گفت: "مقامات میلان اخیراً اعلام کردند که این اشتباه پلیس بوده و در آن زمان متوجه آن شده‌اند. اشتباه کردن کار انسان است، من با آن مشکلی ندارم. از طرفی من با راه و روش استفاده شده مشکل دارم. فکر می کنم فراتر از چیزی که باید می‌رفت، رفت. چرا فقط بررسی‌ای در خور نام انجام ندادند؟ با پرسیدن مدارک خودرو..."

تیموئه باکایوکو در طول دستگیری خود مقاومتی نشان نداده بود. چند دقیقه طول کشید تا هویت او تایید شود. هافبک فرانسوی می گوید: "در ویدئویی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، ما همه چیز را نمی بینیم، این آرام ترین قسمت از همه چیزهایی است که می توانست اتفاق بیفتد. من خودم را با اسلحه در یک متری من، پنجره سمت سرنشین دیدم. آنها به وضوح زندگی ما را بدون توجه به دلایلی که آنها را به این کار سوق داده، در خطر قرار می دهند. با علم به اینکه هیچ اطمینانی در مورد مظنونان دستگیر شده وجود ندارد، این کار اشتباه است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز