خبرگزاری کار ایران

ساخت سوئیچ ماشین در مرکز تخصصی تهران سوئیچ

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۷۲۱

مرکز تخصصی تهران سوئیچ یکی از مراکز معتبر ، مجرب و تخصصی در زمینه ساخت سوئیچ ماشین در تهران می باشد . ساخت ریموت ماشین های لوکس و برند آلمانی از جمله مرسدس بنز ، بی ام و ، پورشه ، فولکس واگن ، آئودی و ساخت سوئیچ خودرو های لوکس اروپایی از جمله مازراتی ، آلفا ، رومئو ، ولوو XC90 و ساخت ریموت خودرو های آسیایی از جمله هیوندا ، کیا ، تویوتا ، نیسان ، مزدا و لگسوز و خودروهای امریکایی از جمله خدمات مرکز تخصصی تهران سوئیچ می باشد .

این مرکز مجهز به انواع دستگاه های دیاگ تخصصی و مدرن جهت پروگرام ریموت ماشین می باشد . با توجه به واردات انواع خودروهای خارجی در ایران ساخت ریموت یدک ماشین امری است که مالکین همیشه با آن مواجه بوده اند . این مطلب زمانی حائز اهمیت می باشد که خودروی شما سوئیچ یدک نداشته باشد .

از آنجا که مالکین خودروهای خارجی جهت ساخت سوئیچ یدک ماشین خود همواره دنبال مراکز مجهز و تخصصی در این زمینه می باشند ، مرکز تهران سوئیچ با بهره مندی از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات مدرن و به روز دنیا اقدام به ساخت سوئیچ و ریموت یدک ماشین می نماید .

علاوه بر ساخت سوئیچ ماشین خدمات جانبی دیگری در مرکز تهران سوئیچ انجام می گردد که از آن جمله میتوان به تغییر کد سوئیچ و پاک نمودن سوئیچ های مفقودی ، بازگشایی درب ماشین ، روشن نمودن ماشین فاقد سوئیچ در محل ، استخراج کد سوئیچ و تراش کلید با دستگاه تمام اتومات اشاره نمود . این مرکز جهت رفاه حال هموطنان عزیز آماده ارائه خدمات به صورت حضوری برای هم وطنان مقیم در تهران می باشد.

سوئیچ ماشین یکی از قطعات اصلی و یدکی ماشین می باشد و کار تهیه و کددهی سوئیچ ماشین می بایست در مراکز معتبر و تخصصی انجام گردد ‌. سوئیچ ماشین یک قطعه بسیار حساس و بسیار در معرض خطر آسیب دیدن است . مالکین باید توجه نمایند که از سوئیچ خودروی خود به نحو احسن مراقبت نمایند .

یکی از مواردی که منجر به آسیب سوئیچ ماشین می شود افتادن و یا پرتاب شدن آن می باشد . ممکن است در اثر ضربه ریموت قادر به روشن کردن خودرو نباشد و سیستم نتواند ریموت ماشین را شناسایی نماید .

به دلیل این که ریموت ، از قطعات بسیار ظریف و ریز smd تشکیل شده است می بایست در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید و از ضربه زدن و انداختن آن جلوگیری نمایید . نکته مهم دیگر در خصوص ریموت ماشین تعویض به موقع باتری آن می باشد . با دیر تعویض کردن باتری احتمال آسیب رسیدن به قطعات ریز smd ریموت محتمل هست و نتیجه آن ، خوب کار نکردن ریموت می باشد . دلیل آن پایین آمدن ولتاژ باتری سکه ای داخل ریموت می باشد که این مشکل به ریموت و قطعات آن منتقل میگردد .

عموم سوئیچ های ماشین از باتری سکه ای سه ولت استفاده می نمایند . مطلب بعد در خصوص ریموت ماشین ، احتمال آسیب دیدن ریموت هنگام تعویض باتری ریموت می باشد . عزیزان دقت نمایند اگر خود تمایل به تعویض باتری ریموت ماشین دارند ، قبل از هر گونه اقدامی روش صحیح آن را با سرچ کردن و یا پرسیدن از متخصصین امر جویا گردند تا حین کار به سوئیچ ماشین خود آسیب نزنند . گاهی اوقات آسیب رسیدن به ریموت برخی از ماشینها ، شامل هزینه های بسیار سنگین می گردد از جمله فولکس واگن پاسات ، تیگوان و ولوو . مطلب دیگر در خصوص ریموت ماشین خیس نشدن و یا خیس نکردن آن می باشد ، چرا که با خیس شدن ریموت ، احتمال اتصالی قطعات داخل ریموت بسیار زیاد است و ممکن است ریموت آسیب ببیند ، لذا از شستن ریموت جدا اجتناب نمائید.

ساخت سوئیچ ماشین در مرکز تخصصی تهران سوئیچ

ساخت سوئیچ ماشین های کلیدی :

ماشینهای کلیدی از جمله نسلهای اولیه در تولید خودرو می باشند . هر چند در حال حاضر هنوزم برخی از خودروسازان مطرح اقدام به ساخت ماشینهایی با سیستم کلیدی می نمایند اما تقریبا سیستم کلیدی کم کم در حال خارج شدن از مدار صنعت خودروسازی می باشد . با توجه به افزایش سرقت خودرو در اروپا جهت جلوگیری از سرقت ماشین ، خودروهای خارجی عموما از سال ۲۰۰۰ به بعد مجهز به سیستم ایموبلایزر می باشند .

ایموبلایزر سیستم پیچیده ای است که از سرقت خودرو جلوگیری می نماید . شرکت زیمنس آلمان اولین شرکتی بود که این سیستم را بر روی خودروی بنز با موفقیت تست نمود . سوئیچ ماشین ها به لحاظ حالت دنده به دو الگوی قدیم و جدید تقسیم می گردند . الگوی قدیم حالت دنده کلیدی بود و الگوی جدید حالت شیار ماری ( کامپیوتری ) .

ما با تجهیزاتی که داریم اقدام به کددهی سوئیچ ماشین های کلیدی و با دستگاه های تراشی که داریم اقدام به تراش کلید این خودروها در دو الگوی جدید و قدیم می نمائیم

ساخت ریموت ماشین های کی لس نسل جدید :

از دیگر خدمات مجموعه تهران سوئیچ ساخت سوئیچ ماشین های کیلس جدید می باشد . این گونه ماشینها مدرن تر و نسل جدیدتری در صنعت خودروسازی می باشند . این ماشینها عموما به خودروهای اسمارت ( هوشمند ) و یا کی لس ( سیستم فاقد کلید ) معروف و مشهور می باشند . دلیل انتخاب این اسم آن است که با نزدیک شدن ریموت به خودرو ، ماشین به صورت هوشمندانه ریموت را شناسایی می نماید و سیستم استارت ماشین با دکمه می باشد .

بر خلاف سیستم سنتی که می بایست کلید را داخل سوئیچ استارت قرار می دادیم و می چرخواندیم تا خودرو روشن گردد ، این سیستم عملا سوئیچ استارتی ندارد ، بلکه دکمه استارتی داخل خودرو تعبیه شده است که با فشار دادن آن ماشین روشن می گردد .

مرکز ما در کنار نسل قدیم ، با دیاگ های مولتی برند و تخصصی اقدام به ساخت ریموت ماشین های کی لس نسل جدیدتر می نماید .

کددهی این ریموتها گاهی آنچنان مشکل است که صرفا در انحصار نمایندگی قرار میگیرد . برخی خودروهای ایران از جمله مرسدس بنز E کلاس مدلهای 2014 به بالا قابلیت کددهی ریموت را متاسفانه ندارند و امکان ساخت ریموت برای این خودروها تنها در انحصار نمایندگیهای معتبر در دنیا می باشد که ایران نمایندگی رسمی ندارد . بنابراین مالکین این خودروها می بایست در این زمینه دقت بسیاری نمایند تا ریموتهای خود را گم ننمایند .

ساخت سوئیچ ماشین های آلمانی :

یکی از تخصصی ترین خدمات مجموعه تهران سوئیچ ساخت ریموت ماشین های آلمانی از قبیل بنز ، پورشه ، آئودی ، فولکس واگن و بی ام و می باشد . قطعا مالکین این گونه خودروها اطلاع دارند که هر گونه اقدام تعمیرگاهی از قبیل برق ، مکانیک و خدمات صافکاری و نقاشی و سویچ این خودروها نیاز به متخصص کاربلد و با تجربه در این زمینه دارد . خودروهای آلمانی به لحاظ سیستم ضد سرقت ، جزو مرموزترین و پیچیده ترین برندهای خودروسازی می باشند . سوئیچ ماشین های آلمانی نیز در دو مدل کلیدی و کیلس ارائه میگردند .

در بین خودروهای آلمانی آئودی از تمام سیستمها پیچیده تر و مرموز تر می باشد . مرکز تهران سوئیچ بر روی تمامی خودروهای نام برده بالا تجربه کار موفقیت آمیز داشته است . مرکز در زمینه ساخت ریموت بنز و پورشه و بی ام و جزو بهترین و قویترین ها در ایران می باشد .

مرکز تخصصی تهران سوئیچ در زمینه کددهی ریموت ماشین های آلمانی بهترین و قدرتمندترین تجهیزات روز دنیا را در اختیار دارد .

با توجه به حساسیت کار نمیتوان جهت ساخت ریموت آلمانی به هر شخص و مجموعه ای در این زمینه اعتماد نمود . مالکین می بایست در این زمینه به مجموعه هایی مراجعه نمایند که تجربه کار بر روی خودروهای آلمانی داشته باشند و کار را به صورت تخصصی انجام دهند . مرکز عموما جهت ساخت ریموت ماشین های آلمانی هیچ گونه قطعه و یا کامپیوتری از ماشین خارج نمیگرداند ، بلکه تمام پروسه بر روی ماشین انجام میگردد که عموما از نیم ساعت تا یک ساعت زمان خواهد برد

ساخت سوئیچ ماشین های آسیایی :

معمولا خودروهای آسیایی در دنیا بسیار پرفروش هستند . کمپانیهایی از جمله تویوتا جزو پرفروش ترین ماشینها در اروپا و امریکا و به خصوص کشورهای عربی می باشد . ساخت سوئیچ برندهای هیوندا ، کیا ، تویوتا ، لگسوز ، نیسان ، مزدا ، هوندا و...به صورت کاملا تخصصی در مرکز انجام میگردد . ریموتهای اورجینال و چینی این برندها در مرکز برای تمامی مدلها موجود می باشند . با توجه به اینکه خودروهای هیوندا و کیا در ایران بسیار پرفروش می باشند ، مرکز خدمات ویژه ای برای این خودروها ارائه می نماید .

با تجهیزات پیشرفته مرکز عموما کد سویچ این خودروها از خود سیستم استخراج میگردد و این مطلب کار را برای مالکین آسان نموده و آنها را از مراجعه به نمایندگی جهت استخراج کد سوئیچ بی نیاز می نماید . مطلب بعد مجهز بودن مرکز به دستگاه تمام اتومات CNC ایتالیا می باشد که امکان تراش کلید از روی شماره شاسی برای خودروهای کره ای فراهم می نماید . عموما جهت ساخت سوئیچ ماشین های کره ای چیزی حدود بیست دقیقه زمان نیاز داریم

ساخت سوئیچ ماشین های اروپایی :

بیشترین این برندها در ایران مازراتی ، رنو ، فیات ، ولوو ، آلفا رومئو سیتروئن و پژو می باشد . با توجه به این که ماشینهای فرانسوی بسیار در دنیا پرفروش می باشند این قاعده در ایران نیز مستثنی نمی باشد . خودروهای پژو و رنو در ایران بسیار پرطرفدار می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و مرکز به صورت تخصصی کار سوئیچ این خودروها را انجام میدهد .

خودروهای پژو 206 و رنو کولئوس و تالبسمان و ال ۹۰ جزو خودروهای خاص و پر فروش در ایران می باشند و مرکز خدمات ویژه ای بر روی این ماشینها ارائه می نماید

ارائه ریموتهای چینی و اصلی به انتخاب مشتری : سوئیچ تمامی خودروهای وارداتی در کشور چین نیز تولید میگردد .

بسیاری از این سوئیچ ها به لحاظ قیمت و کارائی بسیار قابل قبول هستند . کاملا بدیهی است که ریموت های چینی نخواهند توانست جایگزین مناسبی به لحاظ طول عمر با ریموتهای اصلی باشند ، ولی به لحاظ قیمت و کارائی جایگزین شایسته ای می باشند . سوئیچهای چینی به لحاظ شکل کیت داخل ریموت با ریموتهای اصلی کاملا متفاوت می باشند ، هر چند قاب آنها مشابه باشد . فرق دیگر ریموتهای چینی و اصلی حالت لوگو می باشد که در برخی برندها این تفاوت کاملا محسوس و قابل رویت است .

نکته ی مهم دیگر این است که در بازار هیچ گونه ریموت تایوانی و تایلندی و یا ترک موجود نمی باشد . پس ریموتهای خودرویی یا اصلی هستند یا چینی . مرکز قبل از هر گونه اقدامی بر روی خودرو ، این مطلب را با مالک مطرح نموده و با توجه به سفارش مشتری اقدام به ساخت سوئیچ خودروی شما می نماید.

دیاگ خودرو و پاک نمودن خطاهای آن پس از پایان کار : یکی از خدمات ارزشمند مجموعه ، دیاگ ماشین و پاک نمودن خطاها می باشد . ما علاوه بر دستگاه های تعریف سوئیچ مجهز به دیاگ مخصوص نیز می باشیم . اهمیت ویژه این دیاگها بر روی خودروهای آلمانی می باشد که ماشین به راحتی قابلیت خطا پذیری دارد.

ساخت سوئیچ ماشین در مرکز تخصصی تهران سوئیچ

پاک نمودن سوئیچ های گم شده ماشین : از دیگر خدمات جانبی مرکز تهران سوئیچ برای ماشین های آلمانی پاک کردن سوئیچ ماشین از کامپیوتر خودرو می باشد ، این مطلب در زمان سرقت سوئیچهای ماشین امر مهمی می باشند . لذا مالکین می بایست به مراکزی مراجعه نمایند که مجهز به این گونه تجهیزات جهت بالا بردن سطح ایمنی خودروی خود گردند . عموما این کار از پورت obd ماشین در زمان بسیار کوتاهی انجام میگردد که مقدار زمان پیش بینی شده حدود یک ربع می باشد.

https://tehrancarkey.ir/

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز