خبرگزاری کار ایران

سکوت کاپیتان اسبق استقلال شکست؛

وریا غفوری: به ریش نیست، به ریشه است/ با بی معرفتی تمام من را کنار گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۲۶۱

مدافع فولاد و کاپیتان سابق استقلال سرانجام در خصوص جدایی از تیم سابقش سکوتش را شکست

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، وریا غفوری، مدافع و کاپیتان سابق استقلال که چند سالی با پیراهن این تیم به میدان رفته بود و محبوبیت بالایی بین هواداران این تیم داشت، یکی از معادلات نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه بود و ابهاماتی در خصوص ادامه همکاری با او که قراردادش به اتمام رسیده بود وجود داشت.

با این وجود با اینکه هواداران استقلال خواهان تمدید قرارداد کاپیتان تیمشان بودند ولی ظاهراً باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با این بازیکن نداشت و این انتظار وجود داشت که با انتخاب سرمربی این شرایط تغییر کند و کاپیتان محبوب آبی ها با نظر ساپینتو ماندنی شود ولی این اتفاق هم رخ نداد تا در نهایت غفوری از این تیم جدا شده و به فولاد خوزستان برود.

در طول مدتی که این بازیکن از جمع آبی پوشان جدا شده بود و به فولاد پیوسته بود، با وجود اصرار رسانه ها مبنی بر صحبت در خصوص قطع همکاری با آبی ها او تن به صحبت در این خصوص نمی‌داد و چند جایی فقط اشارات غیر مستقیمی در این خصوص داشت و صحبت های واضحی از او نشنیدیم تا اینکه در بازی امشب با استقلال سکوت او مقابل خبرنگاران شکست و حملات تندی را متوجه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه کرد.

وریا غفوری در پایان دیدار تیم های فوتبال استقلال و فولاد که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد، درمورد استقبال استقلالی‌ها از وی اظهار داشت: دوره این کارها که بخواهم با بازیکنان تیم سابقم عکس بگیرم گذشته است. آقای مدیرعامل با بی معرفتی تمام من را کنار گذاشت و جالب است که حتی یک خط هم درمورد این موضوع توضیح نداد.

وی ادامه داد: وی همچون یک آدم ترسو خودش را مخفی کرد و هیچ اظهارنظری نکرد. او نشان داد که به ریش نیست، به ریشه است. آدم باید انسان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز