خبرگزاری کار ایران

رضاییان: باید سکوها را با فرهنگ باشگاه‌ها همراه کنیم/ باید با باشگاه‌هایی که نیامدند، برخورد شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۷۸

جلسه هم اندیشی فرهنگی باشگاه های لیگ برتری و دسته اولی با حضور نمایندگان ۱۲ باشگاه لیگ برتری برگزار شد.

به گزارش ایلنا، بهرام رضاییان، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال نیز در بخشی از سخنان خود در جلسه هم اندیشی معاونت های فرهنگی باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک عنوان کرد: همه ما در فوتبال به دنبال مسائل فرهنگی هستیم و هواداران دوست دارند فرهنگ خوب خودمان را نشان بدهیم. امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و با همفکری اهداف خوبی که در پیش داریم محقق شود. مهم‌ترین بخشی که اکنون دنبال آن هستیم، در سطح باشگاه ها فرهنگ سازی برای هواداران است. امسال سال جام جهانی است و به این دلیل که مسابقات در منطقه ما برگزار می‌شود باید از این فرصت استفاده کنیم. بهاروند، بهمنی در سازمان لیگ و مدیران فدراسیون در این زمینه تلاش می‌کنند و امیدواریم با حمایت وزارت ورزش اتفاقات خوبی بیفتد.

وی ادامه داد: انتظار خیلی بیشتری از باشگاه ها داریم که چنین جلساتی را جدی تر بگیرند. هر کاری در باشگاه ها در زمینه فرهنگی انجام بدهیم خود باشگاه منفعت می برد. هوادار و بازیکنان ما هر چه در راستای سیاست های فرهنگی پیش بروند، به اهداف خود نزدیک تر می‌شویم. اگر یک بازیکن همراه سیاست های باشگاه نباشد خواهید دید چه چالش‌هایی ایجاد خواهد شد.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید سکوها را با فرهنگ باشگاه ها همراه کنیم. به همین دلیل از باشگاه ها می‌خواهم بخش معاونت فرهنگی را جدی بگیرند. فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و وزارت ورزش این کار را انجام دادند. امیدوارم با هم اندیشی قبل از شروع لیگ حداقل برنامه و پروتکل‌هایی رعایت کنیم که باشگاه هم آن را رعایت کند.

وی افزود: از طریق سازمان لیگ با باشگاه‌های لیگ برتری و لیگ یکی که چالش‌های زیادی دارند مکاتبه خواهیم کرد. بعد از ظهر هم در جلسه ای که با محمدی و بهمنی داریم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. دوستان از راه های دور و نزدیک به جلسه امروز آمدند اما باید با باشگاه‌هایی که نیامدند، برخورد شود. نمی‌توانیم در باشگاه ها فرهنگ سازی نکنیم اما انتظار داشته باشیم بازیکن و هوادار به جایی برسند. اگر برنامه و راهکاری برای بازیکن، هوادار، فوتبال و باشگاه خود نداشته باشیم آنها ما را به سمت دیگری می‌برند. باشگاه های بزرگ و پرهوادار بیشتر باید این کارها را انجام بدهند. در نهایت منفعت کاری که در باشگاه ها انجام می شود به فوتبال ملی می‌رسد. ما هواداران و بازیکنان خوبی داریم که باید همسو و هم‌جهت در باشگاه ها کار کنند. همه می‌دانید فعالیت نامناسب یک بازیکن در فضای مجازی چه چالش هایی برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز