خبرگزاری کار ایران

سرمربی نیکاراگوئه: از صمیم قلب برای ایران آرزوی موفقیت دارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۳۶

سرمربی حریف تدارکاتی ایران برای این تیم در جام جهانی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مارکو فیگوئرا بعد از شکست یک بر صفر مقابل تیم ملی ایران در دیداری تدارکاتی در نشست خبری اظهار داشت: بازی را به دو نیمه تقسیم می‌کنم. 45 دقیقه اول متوسط برای نیکاراگوئه بود و برای تیم ایران خوب بود. فقط یک اشتباه کردیم و با همان اشتباه ، ایران گلش را زد. در نیمه دوم شرایط بهتری داشتیم و با فشاری که آوردیم دقایقی تیم ملی ایران عقب رفت. 

 

سرمربی تیم نیکاراگوئه تصریح کرد: اشتباهی که در نیمه اول کردیم به تمام بازی ما فشار آورد اما اگرچه از این قضیه راضی نیستیم اما خیال‌مان راحت است. اینکه تیم ملی ما میانگین سنی حدود 23 سال و چهارماه دارد. این باعث می شود حس خوب و روشنایی خوبی برای آینده پیدا کنیم. ماه مارس مسابقات نشنال لیگ را داریم.

وی افزود: فکر می‌کنم بازی را در کل به دو بخش تقسیم باید کرد نیمه اول برای ایران بود و نیمه دوم برای ما که نتوانستیم از فرصت هایمان استفاده کنیم. 

سرمربی نیکاراگوئه در مورد اینکه تیم ملی را در بین 32 تیم جام جهانی در چه سطحی ارزیابی می‌کنید گفت: خیلی از بازیکنان اصلی شما در این بازی نبودند. از صمیم قلب برای ایران آرزوی موفقیت دارم اما باید واقعیت را پذیرفت که ایران در گروه سختی است و فوتبال دنیا هم فوتبال پویایی است. شکلی که در نیمه اول بازی کرد اگر تیم ملی شما مثل نیمه اول باشد می توان امیدوار بود که نتایج خوبی در جام جهانی بگیرد.

وی در مورد اینکه بهترین بازیکن تیم ملی ایران در این مسابقه کدام بازیکن بود، گفت: دروازه بان نیمه اول! او فردی با اطمینان به نفس و با شخصیت نشان داد.

وی در مورد عصبانیت بازیکنان و اینکه مسابقه خشن بود یا روال طبیعی خودش را داشت عنوان کرد: به هر جهت فوتبالی که در دنیا وجود دارد، فوتبالی سریع، پویا و مردانه‌ای است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز