خبرگزاری کار ایران

منچستریونایتد به دنبال هایجک هدف آرسنال

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۶۴۴

منچستریونایتد در حال مذاکره برای جذب لیساندرو مارتینز، هدف آرسنال است.

به گزارش ایلنا، اریک تن هاگ در حال برنامه ریزی برای بازسازی اساسی در اولدترافورد است و می‌خواهد دوباره با مدافع سابق خود آژاکس متحد شود.

منچستریونایتد در مواجهه با تلاش‌های آرسنال برای سرعت بخشیدن به معامله برای مدافع میانی آژاکس، به دنبال خرید لیساندرو مارتینز است.

منچستریونایتد مذاکرات مثبتی بر سر بازیکن آرژانتینی انجام داده، بازیکنی که اریک تن هاگ می خواهد او را از آمستردام به اولدترافورد دنبال کند.

تن هاگ در حال حاضر به اولین خرید خود به عنوان سرمربی یونایتد نزدیک شده است - تایرل مالاسیا مدافع چپ از فاینورد - در حالی که فرنکی دی یونگ هافبک بارسلونا نیز پس از هفته ها مذاکرات طولانی در آستانه انتقال است.

آرسنال قبلاً دو پیشنهاد برای مارتینز ارائه کرده و میکل آرتتا معتقد است که او در رقابت برای این بازیکن 24 ساله پیشتاز است.

با این حال، منچستریونایتد درخواست کرده بود تا زمانی که روی هدف اصلی یعنی دی یونگ تمرکز می کنند، از تحولات مطلع شوند. تن هاگ قصد دارد قلب دفاعی خود را تقویت کند و اریک بایی و فیل جونز هر دو اجازه خروج در این تابستان را دارند.

جدیدترین پیشنهاد آرسنال برای این بازیکن حدود 35 میلیون پوند به علاوه پاداش‌‌هاست

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز