خبرگزاری کار ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خبر داد؛

تلاش برای تشکیل یک ائتلاف دفاع هوایی در خاورمیانه برای مقابله با ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۸۲۵۲

رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهای پوشالی خود، از تلاش برای تشکیل یک ائتلاف دفاع هوایی در خاورمیانه برای مقابله با ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا، رژیم صهیونیستی در ادامه تهدیدهای پوشالی خود، از تلاش برای تشکیل یک ائتلاف دفاع هوایی در خاورمیانه برای مقابله با ایران خبر داد.

«بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی طی سخنانی در جمع نمایندگان کنست، از تشکیل «یک ائتلاف گسترده در منطقه» خبر داد.

وی افزود که در حال تشکیل یک شراکت گسترده با کشورهای بیشتری در خاورمیانه هستیم تا امنیت، ثبات و بالندگی خاورمیانه را تضمین کنیم. این مشارکت شامل دفاع هوایی هم هست.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیش از این نیز اعلام کرده بود که نیروهای اطلاعاتی و نظامی  نقشی در تعیین سیاست این رژیم در قبال مذاکرات هسته‌ای ایران ندارند.

وی افزود که سیاست‌های رژیم صهیونیستی در این‌باره توسط دولت این رژیم تعیین می‌شود.

این مقام صهیونیست تأکید کرد که در حال حاضر تمامی تمرکز تشکیلات دفاعی رژیم صهیونیستی، رویارویی با تهدید ایران به عنوان مهم‌ترین مسأله بوده و این موضوع در حال حاضر مسأله‌ای استراتژیک برای امنیت اسرائیل به شمار می‌رود.

اظهارات گانتز پس از آن بیان می‌شود که روزنامه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که فرماندهان کلیدی ارتش اسرائیل با این استدلال که احیای برجام برای این رژیم زمانی فراهم می‌کند تا خود را برای حمله به ایران آماده کند، از دستیابی به توافق هسته‌ای حمایت می‌کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز