خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور از طرح‌های عمرانی شهر بجنورد دیدن کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۶۳۹۳

وزیر کشور در بیست و ششمین سفر استانی دولت، روز پنج شنبه به بجنورد سفر کرد و از نزدیک با مسایل و مشکلات طرح‌های در دست اجرا آشنا شد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در ابتدا از مسیل ورودی به گلستان شهر دیدن کرد و نسبت به خطراتی که می‌تواند برای شهروندان و سازه‌های شهری ایجاد کند، مطلع شد.

او همچنین از سوله مدیریت بحران این شهر که در مواقع اضطرار و بحرانی برای مدیریت شهری استفاده خواهد شد، دیدن کرد.

وزیر کشور در ادامه برنامه سفر به بجنورد، دیداری چهره به چهره با مردم این شهر داشت و پس از آن به دیدار خانواده شهید می‌رود. 

بازدید از مناطق حاشیه‌نشین بجنورد هم دیگر برنامه وزیر کشور در نیمروز پنج شنبه خواهد بود. 

بیست و پنجمین مقصد سفر رئیس جمهور و هیات دولت استان اصفهان بود که هفته گذشته انجام شد و خراسان شمالی بیست و ششمین مقصد سفر استانی آیت الله رئیسی انتخاب شده است. 

اتمام پروژه‌های نیمه تمام اولویت اصلی سفر رییس جمهور به این استان است و توجه به مقوله تولید و اقتصاد از دیگر اهداف این سفر است. 

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی به مرکزیت بجنورد، شامل هشت شهرستان بجنورد، شیروان، اسفراین، مانه و سملقان، رازوجرگلان، فاروج، جاجرم و گرمه است. 

خراسان شمالی در سال ۸۳، پس از تقسیم استان خراسان به سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی، در جغرافیای سیاسی کشور پدیدار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز