خبرگزاری کار ایران

پاردس: مسی می‌‎خواست من را بُکشد!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۰۲۱

​بازیکن پاری سن ژرمن که اکنون در کنار یک بازیکن بزرگ برای باشگاه و کشور خود کار می کند فاش کرده که زمانی مورد خشم هموطن سرشناس قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، لئاندرو پاردس فاش کرد که یک بار در جریان بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا، لیونل مسی را چنان زخمی کرد که هموطن او می خواست او را بکشد‍!

حادثه مورد بحث در جریان دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی اروپا در سال 2021 رخ داد، در حالی که پاری سن ژرمن در بازی اول برابر پنالتی مسی 4 بر یک پیروز شد.

پاردس به کاجانگرا فاش کرد که در جریان یک درگیری مورد خشم یک هموطن سرشناس قرار گرفت و گفت: "مسی عصبانی شد، زیرا من به هم تیمی هایم نظر داده بودم و او صدای من را شنید و  عصبانی شد. او واقعاً عصبانی شد. او مرا به هم زد. بسیار عصبانی بود ومی خواست مرا بکشد و من می خواستم به خانه برگردم!

آیا مسی از پاردس کینه داشت؟

در حالی که مسی در اوج رقابت های لیگ قهرمانان اروپا خونسردی خود را از دست داد، هر مشکلی بین او و پاردس به سرعت به دست فراموشی سپرده شد.

هافبکی که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه 2019 از زنیت به پاری سن ژرمن ملحق شد، در ادامه درباره دیدار بعدی خود با کاپیتان آرژانتین گفت: "بعد از آن او را در تیم ملی دیدم و طوری رفتار کرد که انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است. او به من نشان داد که به عنوان یک شخص چگونه است. رابطه ما همچنان که بود ادامه پیدا کرد. حالا، وقتی مکالمه مطرح می شود، در مورد آن صحبت می کنیم و می خندیم، اما او در آن زمان واقعا عصبانی بود - می خواست من را بکشد!"

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز