خبرگزاری کار ایران

ستاره سابق رئال مادرید گیمر می‌شود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۵۶۶

تغییر در حرفه ورزشی می تواند برای ستاره سابق توپچی‌های لندن در دسترس باشد.

به گزارش ایلنا، به گفته نماینده بازیکن سابق تیم ملی آلمان، مسوت اوزیل، ستاره سابق آرسنال، زمانی که کفش‌های فوتبال خود را آویزان می‌کند، قرار است به ورزش‌های الکترونیکی روی بیاورد.

این هافبک تهاجمی کهنه کار وضعیت مشخصی در فنرباغچه ندارد و سوالاتی در مورد اینکه آیا آینده ای با تیم سوپر لیگ دارد یا خیر وجود دارد.

سوگوت در مصاحبه با تلگراف در مورد وضعیت آینده اوزیل خود گفت: "او بیشتر به ورزش های الکترونیکی روی می‌آورد، خودش بازی می کند و شاید یک ورزشکار eSports شود. صادقانه بگویم، او در Fortnite واقعا خوب است و فکر می‌کنم روزی اگر او در مسابقات شرکت کند، تعجب نخواهم کرد. او یک تیم دارد - M10 Esports - و بازیکنانی هم دارد. او یک خانه بازی در آلمان دارد. او فوتبال دارد، مانند فیفا و فورتنایت."

آیا اوزیل از جدایی اش از آرسنال پشیمان است؟

وگوت می‌گوید: "نه، اصلاً. او دوران حضورش در آرسنال را دوست داشت اما آنطور که شما به عنوان یک بازیکن می خواهید تمام نشد. برای خیلی از بازیکنان این اتفاق می افتد. [پیر امریک] اوبامیانگ نیز باید ترک می‌کرد. این فوتبال است و همچنین تجارت است. بازیکنان به باشگاه شما می آیند و می روند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز