خبرگزاری کار ایران

آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در بزرگراه فتح

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۱۸۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی در بزرگراه فتح خبر داد.

جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۱:۱۹ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه تولیدی واقع در بزرگراه فتح به سمت تهران، بعد از میدان شیر پاستوریزه، خیابان عمار به سامانه ۱۲۳ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به همراه تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام می‌شوند، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک کارگاه تولید و نگهداری شیشه جلوی اتومبیل بود که متعلق به یک کارخانه یا خودروسازی خاصی نبود و توسط بخش خصوصی اداره می‌شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: این کارگاه در سه طبقه بود و یکی از طبقات دچار حریق شده بود و بخش‌هایی از طبقه میانی را نیز در برگرفته بود. دود بسیار زیادی طبقات را فراگرفته بود. در لحظات اولیه آتش‌نشانان موفق شدند دو مرد حدود ۳۰ساله را در شرایطی که در وضعیت خطرناکی بودند خارج کنند.

وی ادامه داد: یک فرد دیگر نیز که قبل از حضور آتش‌نشانان مشغول خاموش کردن آتش شده بود دچار سوختگی‌های جزیی شده بود که این فرد نیز تحویل عوامل اورژانس شد. سه الی چهار نفر نیز از طریق سقف خارج شده بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات اطفاء را از چند مسیر آغاز کردند و توانستند خیلی سریع آتش را تحت کنترل خود درآورند.

وی ادامه داد: آتش مدت زیادی است که خاموش شده و در حال حاضر نیروها در حال لکه‌گیری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز