خبرگزاری کار ایران

گودرزی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس‌جمهور:

کاهش قدرت خرید مردم امید به دولت سیزدهم را تبدیل به یاس کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۹۶

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس با انتقاد از کاهش قدرت خرید مردم طی یک ماه گذشته، گفت: امید مردم به دولت سیزدهم در حال تبدیل شدن به یاس است. آقای رئیس جمهور لازم است صدای مردم را از ورای گزارش مراجع رسمی و مراجع مطالعاتی بشنوید.

به گزارش ایلنا، حسین گودرزی در نشست علنی امروز (چهارشنبه، ۲۵ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، خطاب به رئیس جمهور، گفت: با گران شدن کالاها طی یک ماه گذشته قدرت خرید مردم به شدت پایین آمده و امید مردم به دولت سیزدهم در حال تبدیل شدن به یاس است. آقای رئیس جمهور لازم است صدای مردم را از ورای گزارش مراجع رسمی و مراجع مطالعاتی بشنوید.

نماینده مردم درود و ازنا در مجلس ادامه داد: برابر ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی افزایش حقوق بازنشستگان باید متناسب با حقوق سالانه یعنی حداقل ۳۸ درصد مصوب شورایعالی کار باشد لذا لازم است برابر نظر هیات تطبیق مصوبات، هیات دولت نسبت به تجدیدنظر این مصوبه اقدام نماید.

وی خطاب به وزیر راه، گفت: آقای وزیر حالا که با تاخیر چند ماهه پیمانکار جاده کمربندی درود تعیین شده نسبت به تکمیل این پروژه در موعد مقرر اقدام شود. همچنین قطعه ۹ کیلومتری جاده شازند به دلیل تعلل پیمانکار سابق با تعویض پیمانکار باید هرچه سریع تر به نتیجه برسد.

وی خطاب به وزیر نیرو، گفت: طبق مطالعه سد درود تا شهریورماه باید به پایان می رسیده اما هنوز اعتباری برای آن در نظر گرفته نشده است همچنین آب پشت سد ساخته شده در درود نیز در وضعیت خوبی قرار ندارد که باید آب موردنیاز آزادسازی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز