خبرگزاری کار ایران

عضو جنبش انصار الله یمن:

پول‌های عربستان و امارات چشم سازمان ملل را به روی حقیقت بسته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۲۷۱

عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن تاکید کرد که پول های عربستان و امارات، قدرت دیدن حقیقت را از سازمان و فرستاده ویژه آن در امور یمن سلب کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «علی القحوم»، یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش«انصارالله» یمن امروز -چهارشنبه- با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «پول‌های عربستان و امارات، سازمان ملل و فرستاده ویژه آن در یمن را کور کرده است».

القحوم نوشت: «این بودجه، سازمان ملل و فرستاده ویژه آن را کور کرد و به این ترتیب قطب‌نمای انسانی در یمن را از بین برد».

وی تاکید کرد: «واقعیت این است که سازمان ملل و فرستاده ویژه آن قربانی را با جلاد یکی دانسته است».

القحوم ادامه داد: «از مصائب و جنایت‌هایی که آمریکا، عربستان سعودی و امارات در مدت هشت سال بدون وقفه علیه مردم یمن مرتکب شده‌اند، به وضوح چشم‌پوشی است».

«هانس گروندبرگ»، فرستاده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور یمن روز گذشته‌ اعلام کرد که در مرحله آینده با دولت مستعفی یمن و جنبش انصار الله برای اطمینان از اجرا و ارتقای کلیه مفاد آتش‌بس از جمله بازگشایی جاده‌ها در تعز و همچنین آغاز مذاکرات در دو بعد  اقتصادی و امنیتی همکاری خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز