خبرگزاری کار ایران

به منظور پیشگیری از حوادث احتمالی صورت گرفت؛

افزایش سطح ایمنی واحدهای نیروگاه رامین اهواز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۱۶

سیستم اطفا حریق ترانس اصلی و مصرف داخلی واحد ۳ نیروگاه رامین اهواز بازسازی و راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا از خوزستان، این عملیات توسط متخصصین نیروگاه رامین اهواز صورت گرفت.

در همین رابطه سرپرست اداره HSE نیروگاه رامین با اشاره به اهمیت ترانسفورماتورهای قدرت در پایداری واحد‌های تولید برق نیروگاه، نقش سیستم‌های اطفا حریق در کاهش آسیب‌ها و خسارات بهای احتمالی ناشی از حریق در این ترانسفورماتورها را مهم و اساسی دانست.

فرید نصیریان عدم کارایی شبکه آتش‌نشانی ترانس واحد سوم نیروگاه به دلیل قدمت و فرسودگی، فولادی بودن جنس لوله و رخ دادن اکسیداسیون در مسیرها، همچنین عدم وجود شیرهای کنترل و تنظیم هوا و تخلیه رسوب و نیز وجود نشتی در لوله‌ها را از مشکلات سیستم قدیمی اطفا حریق عنوان نمود.

سرپرست اداره HSE نیروگاه رامین، ساخت و مونتاژ در این تخلیه آب جدید جهت جلوگیری از پوسیدگی، تعویض و سرویس و نصب افشانک‌ها و لوله‌های جدید، تخلیه رسوبات سیستم اطفا حریق را از جمله اقدامات انجام گرفته در این تجهیز مهم برشمرد.

گفتنی است، بهینه‌سازی و راه‌اندازی دیگر سیستم‌ها جهت جلوگیری از توسعه حریق‌های احتمالی از اهداف سال ۱۴۰۱ این نیروگاه می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز