خبرگزاری کار ایران

افزایش امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۱۴۸

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: در چند سال گذشته امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی در استان لرستان به اندازه کافی افزایش یافته و در حال گسترش است.

به گزارش ایلنا ،  دکتر شاهدخت فتحی بیرانوند در اجلاس مدیران منطقه 4 سازمان بیمه سلامت  کشور که در لرستان برگزار شده بود ، با اشاره به اینکه در حوزه سلامت باید توجه ویژه‌ای به استان‌های محروم به ویژه لرستان شود، گفت: در چند سال گذشته امکانات و تجهیزات تشخیصی درمانی در استان لرستان رو به افزایش بوده و همچنان در حال گسترش می باشد که جا دارد از زحمات دکتر ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم سلسله و دلفان که این موضوع دغدغه اصلی ایشان بوده  تشکر کنم.

 وی با اشاره به اینکه بعد از چند سال اولین جلسه حضوری است که برگزار می‌شود،افزود: جلسات حضوری اثر بخشی زیادی دارد و می تواند در تبادل داده ها تاثیر مثبت داشته و موانع و مشکلات بیشتر را شناسایی و از حالت یک طرفه خارج کند.

 مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به تشکیل کارگروه های اجلاس منطقه 4 سازمان بیمه سلامت بیان کرد: کارگروه ها موضوعات را به صورت ویژه مورد بررسی و موانع و مشکلات را به ریز دسته بندی و به سازمان ارسال کنند.

 فتحی بیرانوند اظهار کرد: در منطقه 4 سازمان بیمه سلامت موضوع توسعه یافتگی وجود دارد که باید ویژه به آن توجه شود و در بحث اعتبارات به خصوص در حوزه اسناد پزشکی مانور بیشتری صورت بگیرد.

 وی با اشاره به اینکه در بحث مدیریت هزینه مطالبه‌گری بیشتری صورت بگیرد،تصریح کرد: هزینه های استان لرستان در سال 99 و در مقایسه با سال 1400 رشد چشمگیری داشته که 87% در حوزه دولتی دانشگاهی و 56 درصد در حوزه دولتی غیر دانشگاهی رشد داشته ایم که این موضوع نشان دهنده این است علاوه بر بحث کرونا امکانات و تجهیزات بیشتری وارد استان لرستان شده است.

 وی یادآور شد: طرح ارزیابی و در شرایط اقتصادی امروزه به خصوص برای استان‌های محروم اگر به تعویق بیفتد بهتر است که در صورت دریافت حق بیمه در دهک های 4 به بالا با مشکلاتی در استان مواجه خواهیم شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز