خبرگزاری کار ایران

هیجان‌زدگی اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۷۱

اعضای کمیسیون برنامه وبودجه در انتشار این سرفصل‌های بودجه‌ای صرفه‌جویی نکنند هر کدام از این اعداد میلیاردها تومان پول است / علت این همه هیجان در میان اعضای شورای شهر، تازه نفس بودن آنهاست.

ایلنا: ‌ در جلسه امروز شورای شهر تهران رحمت‌الله حافظی، هیجان‌زدگی اعضای شورا را بدلیل تازه نفس بودن‌شان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با غیبت هادی ساعی و معصومه آباد برگزار شد.

بیشترین وقت این جلسه را بررسی متمم بودجه شهرداری تهران به خود اختصاص داد که در نهایت به تایید ۱۹ نفر از اعضای شورا رسید.

مختاباد یکی از اعضای شورای شهر تهران در حین بررسی بودجه درباره انتشار برگه سرفصل بودجه در متمم با بیان اینکه من سواد ریاضی ندارم، گفت: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه در انتشار این سرفصل‌های بودجه‌ای صرفه‌جویی نکنند و سعی کنند آمار و ارقام را درست بنویسند.

وی ادامه داد: هر کدام از این اعداد میلیاردها تومان پول است، ایا در مجلس نیز بودجه اینگونه بررسی و تصویب می‌شود.

در بررسی این لایحه اعضای شورا نظرات موافق و مخالف زیادی را ارائه کردند که رحمت‌الله حافظی در واکنش به این رفتار خطاب به اعضا، گفت: علت این همه هیجان، تازه نفس بودن اعضاست.

این اظهار نظر با خنده اعضای شورای شهر تهران همراه شد.

در جلسه امروز مهدی چمران که مدتها بود سکوت کرده بود، تربیون خود را روشن کرد و در مقام پاسخگویی به اعضای شورا درآمد که این کار موجب واکنش احمد مسجدجامعی شد. با این حال چمران به کار خود ادامه داد.

رئیس شورای شهر نیز خطاب به چمران اعلام کرد: آقای چمران در این جلسه آقای پورزندی و دبیر حضور دارند و می‌توانند پاسخگو باشند.

از دیگر حاشیه‌های امروز صدای محمد حقانی بود. حقانی در واکنش به برخی از اظهار نظرات اعضا که وی سرماخورده است، گفت: من سرما نخوردم و صدایم به دلیل آلودگی هوا اینگونه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز