خبرگزاری کار ایران

بهترین محله های مشهد برای اجاره سوئیت به توصیه پینورست

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۰۴۰۶

 

یکی از بهترین روش های سفر به مشهد همچنان اجاره سوئیت ارزان مشهد است. سوئیت‌های ارزان این شهر بزرگ کیفیت مناسبی دارند. اصلا چون مشهد یک شهر بزرگ و پرجمعیت است که بیشتر مسافرهایش قرار نیست مدت زیادی را در شهر بمانند، کیفیت سوئیت‌هایش بالا رفته است.

اگر شما هم قصد دارید در مشهد بمانید ما پیشنهادمان این است که اینجا سوئیت اجاره کنید.

ولی بهترین محله‌های مشهد برای اجاره سوئیت کدام‌ها هستند؟ پیشنهاد پینورست را بخوانید تا متوجه شوید.

 

چرا همچنان اجاره سوئیت بهترین راه بازدید از شهر مشهد است؟

 

اول از همه یادتان باشد که سوئیت و هتل عملا مشابه هم هستند. فرق اصلی سوئیت با هتل این است که موقعی که سوئیت اجاره می‌کنید کل یک اقامتگاه در دسترس شماست. در دوران پاندمی واقعا بهتر است که فضای خصوصی خودتان را داشته باشید و تا حد ممکن با کسی تماس نداشته باشید. مخصوصا در شهری مثل مشهد که همیشه پر از توریست است.

یک خوبی دیگر اجاره سوئیت این است که معمولا سوئیت‌ها قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری از هتل دارند. ولی اگر بخواهید به صورت بلندمدت مثلا هفتگی و ماهیانه اجاره‌شان کنید شامل تخفیف‌هایی هم می‌شوند.

برای این که مطمئن شوید بهترین سوئیت ممکن را اجاره کرده‌اید ما پینورستی‌ها به شما پیشنهاد می‌کنیم که با توجه به هدف سفر خودتان سوئیت مورد نظرتان را هم انتخاب کنید. 

 

بهترین جا برای اجاره سوئیت به دلیل سفر شما ربط دارد!

 

سعی کنید قبل از سفر برای خودتان مشخص کنید که چرا دارید به سفر می‌روید، چند نفر همراه دارید، آیا خانوادگی سفر می‌کنید یا دو نفره یا تنهایی. به جز این برای خودتان مشخص کنید که هدفتان از سفر سر زدن به ییلاق‌های اطراف مشهد است؟ خرید را می‌خواهید تجربه کنید یا دوست دارید به زیارت بروید و جاهای تاریخی مشهد را ببینید؟

در ضمن یادتان باشد خیلی مهم است که تعطیلات رفتن برای شما چه معنی‌ای دارد. مثلا مهم است که چیزهایی که برای شما در سفر و تعطیلات مهم است را در نظر بگیرید.

اگر به نظر شما تعطیلات یعنی استراحت کردن روی مبل و تلویزیون تماشا کردن، اقامتگاه خلوت و آرام برایتان بهتر است از اقامتگاهی در مرکز شهر که به همه خیابان‌های اصلی دسترسی دارد.

اگر خرید دوست دارید باید جایی را پیدا کنید که از قضا به خیابان‌های اصلی دسترسی داشته باشد و در ضمن بتوانید با کمترین سختی کشیدن بعد از خرید خودتان را به آنجا برگردانید آن هم با دست پر و کلی خرید.

پس اگر هدف سفرتان برایتان مشخص است، این شما و این بهترین محله‌های مشهد برای اجاره سوئیت!

 

اگر دنبال یک جای آرام هستید

 

محله کوه سنگی یک محله زیبا و نزدیک پارک کوهسنگی است. پارک کوهسنگی یکی از آن پارک‌های قدیمی مشهد است که وقتی مشهدی‌ها دلشان می‌خواهد به پیک‌نیک بروند حتما سراغش می‌روند.

این محله بسیار آرام و زیباست و برای کسانی که دنبال اقامتگاه مناسب و تمیز می‌گردند بسیار مناسب است. 

محله هاشمیه، محله هنرستان، محله بلوار سجاد و البته احمدآباد هم جاهای مناسبی برای اجاره هستند. اکثرا دسترسی‌های مناسبی دارند ولی در ضمن آرامشی که دنبالش هستید را هم برایتان فراهم می‌کنند.

 

اگر دنبال محله‌های لوکس هستید

 

محله هاشمیه یکی از جدیدترین محله‌های مشهد است که خیلی سریع دارد به یک محله لوکس و لاکچری تبدیل می‌شود.

اگر دنبال واخد‌ها و سوئیت‌های خیلی لوکس در شهر مشهد هستید بهترین محله‌ها به جز هاشمیه، بلوار سجاد و خیابان احمدآباد هستند.

اما هاشمیه به خاطر این که به پارک‌ها و ییلاق‌های کوهستانی دسترسی دارد، هوای بسیار خنک‌تری دارد و ساختمان‌های بسیار مدرنی در آن ساخته شده، بهترین انتخاب است.

 

اگر دوست دارید به مرکز خرید نزدیک باشید

بهترین محله های مشهد برای اجاره سوئیت به توصیه پینورست

مشهد جدید شهر مراکز خرید است. روزی نیست که خبر افتتاح یک مال جدید در مشهد به گوشتان نخورد. مشهد در ضمن پر از بازارهای سنتی مختلف است. بازارهایی که هدف توریستی خوبی برای خرید سوغاتی هستند.

بیشتر محله‌های مشهد برای خودشان یکی دو تا مرکز خرید خوب دارند. ولی بهترین محله‌های مشهد از نظر دسترسی به بیشترین بازار و مرکز خرید بلوار امامت، محله هفت تیر، بلوار سجاد و بلوار جانباز هستند.

 

اگر برایتان دسترسی به بقیه جاهای مشهد مهم است

 

بهترین بلوارهای مشهد از نظر دسترسیبلوار امامت و جلال هستند. ولی محله هفت تیر هم یکی از محله‌های خوب مشهد از نظر دسترسی به بقیه بخش‌های مشهد است.

البته اگر برایتان مهم است که بهترین دسترسی را داشته باشید بلوار وکیل‌آباد بهترین جای مشهد است. فراموش نکنید که مشهد شهر شلوغ و بزرگی است. برای همین رفت‌وآمد در آن حیاتی محسوب می‌شود.

 

با پینورست راحت‌تر انتخاب کنید

بهترین محله های مشهد برای اجاره سوئیت به توصیه پینورست

با پلتفرم اینترنتی پینورست می‌توانید با خیال راحت‌تر و خیلی آسان‌تر بین بهترین اقامتگاه‌های مشهد انتخاب کنید. چون ما در پینورست تلاش می‌کنیم مدام از بین اقامتگاه‌های موجود گلچین به وجود بیاوریم و تنها آپارتمان‌هایی را به شما پیشنهاد بدهیم که هم بازرسی شده‌آند و هم مسافرهای قبلی از آن‌ها تجربه خوبی داشته‌اند.

برای همین اگر به دنبال برنامه‌ریزی تعطیلات بعدی خودتان هستید، سری به پینورست بزنید. تعطیلات‌تان را با کمترین غافلگیری منفی برنامه‌ریزی کنید و از سفر به مشهد لذت واقعی ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز