خبرگزاری کار ایران

فینالیسیما

ایتالیا صفر - آرژانتین 3 ؛ مسی به جامی دیگر رسید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۵۹۴

تیم ملی فوتبال آرژانتین در رقابت با ایتالیا در چارچوب جام فینالیسیما توانست حریف خود را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و ایتالیا در ورزشگاه ومبلی در یک جام احیا شده به مصاف رفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر به سود آرژانتین خاتمه پیدا کرد. گل‌های آرژانتین را مارتینز در دقیقه 28، آنخل دی ماریا در دقیقه 45+1 و دیبالا در دقیقه 90+4 به ثمر رساندند.

این نتیجه در شرایطی رقم خورد که در ۵ تقابل اخیر دو تیم در تمامی رقابت‌ها ایتالیا به پیروزی نرسیده بود. آخرین دیدار دو تیم پیش از این مربوط به بازی دوستانه سال 2018 است، که با برتری 2 بر صفر آرژانتین به پایان رسید.

ایتالیا که از صعود به جام‌جهانی هم بازمانده بود، شکست تلخ دیگری را با مانچینی تجربه کرد و از حالا باید به فکر روزهای آینده باشد.

این جام، جامی است که سومین دوره خود را برگزار کرد و پس از 29 سال دوباره شکل گرفت. این جام به نام فینالیسیما معروف شده و رقابتی بین قهرمان کوپا آمریکا و قهرمان جام ملت‌های اروپا است. این رقابت دو بار در سال‌های 1985 (با قهرمانی فرانسه) و 1993 (با قهرمانی آرژانتین) برگزار شده بود و در سال 2022 دوباره راه‌اندازی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز