خبرگزاری کار ایران

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت:

۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۵۸۳

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت با اشاره به برنامه ریزی‌های اجرایی مناسب در خصوص حج تمتع ۱۴۰۱ گفت: ۲۹۶ کاروان از جمهوری اسلامی ایران عازم سرزمین وحی می‌شوند که ۱۵۹ کاروان مدینه قبل و ۱۳۷ کاروان مدینه بعد خواهند بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان حج وزیارت؛ اکبر رضایی در نشست فرآیندهای اجرایی حج تمتع ۱۴۰۱ با اشاره به اقدامات اجرایی سازمان حج وزیارت گفت: ظرفیت کاروان تا حدود ۹۸ درصد تکمیل شده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: ظرفیت کاروان‌ها ۸۵.۱۱۵، ۱۳۰.۱۶۰ نفره است و در استان‌ها متفاوت هستند؛ در حوزه پروازها نیز هیچ مشکلی در این رابطه وجود ندارد.

معاون امور حج و عمره سازمان حج وزیارت با بیان اینکه ۲۲ خرداد ماه اولین کاروان حجاج عازم سرزمین وحی می‌شوند گفت: پروازهای اعزام طی ۲۲ روز و پروازهای بازگشت نیز طی ۱۷ روز انجام می‌گیرد.

رضایی با اشاره به اعزام اولین گروه عوامل اجرایی طی ساعات آینده گفت: بازدید از هتل‌ها و فراهم شدن زیرساخت‌های لازم برای حجاج از جمله برنامه‌های این گروه از عوامل است تا مهمانان خانه خدا و زائران حضرت نبی اکرم (ص) دغدغه‌ای نداشته باشند.

وی با بیان اینکه هماهنگی لازم با بانک توسعه اسلامی برای طرح قربانی انجام گرفته است گفت: خوشبختانه در این زمینه نیز اقدامات مقتضی انجام گرفته است.

معاون امور حج و عمره سازمان تصریح کرد: در خصوص تامین واکسن مننژیت با هماهنگی وزارت بهداشت و مرکز پزشکی حج و زیارت تامین آن و همچنین واکسن فلج اطفال نیز مشکلی وجود ندارد و همه حجاج نیز باید آن را تزریق نمایند.

سایر دست اندرکاران نیز توضیحاتی را در خصوص موضوعات مرتبط با حج تمتع ۱۴۰۱ بیان کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز