خبرگزاری کار ایران

بررسی رنو کولیوس

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۷۴

این رنو کولیوس کاملاً جدید است، نامی که ممکن است از زمانی که این خودروساز فرانسوی قدرت خود را در SUV ها امتحان کرد، قبل از اینکه واقعاً مد شوند، به یاد داشته باشید. آن یکی در سال 2010 به دلیل فروش پایین (و این واقعیت که کمی مزخرف بود) از فروش در بریتانیا خارج شد.

به نظر می‌رسد این دومین بار برای کولئوس خوش‌شانس است: با برادران کوچک‌ترش - کپچر و کادجار - هر دو عملکرد خوبی دارند، رنو امیدوار است که این مدل بزرگ‌تر ثروت خود را بیشتر کند.

کولیوس از لوازم یدکی رنو با کیفیت و عالی برخوردار است که موجب می شود تبدیل به خودرویی کارآمد و شکیل شود.

یکی از اولین موانعی که کولیوس با آن روبرو می شود، پیکربندی فقط پنج صندلی است. اکثر رقبای آن، مانند نیسان ایکس تریل و کیا سورنتو، هفت صندلی ارائه می دهند، بنابراین به نظر می رسد رنو مخاطبان خود را محدود می کند. البته به دلیل کمبود صندلی، فضای زیادی دارد.

 فضای کافی برای سرنشینان عقب برای دو برابر جلوه دادن اشکودا وجود دارد و رنو نیز با ارائه سطوح خوب تجهیزات استاندارد دست خود را تقویت می کند و به لوکس بودن این فضا می افزاید.

ظاهری شبیه به رنو مگان است که جای تعجب ندارد. جلوی Koleos دارای چراغ‌های LED در روز بزرگ C شکل است که «چهره» آن را مشخص می‌کند، در حالی که مدل‌های Signature Nav درجه بالاتر از چراغ‌های جلوی LED کامل بهره می‌برند که با تکنولوژی بالا به نظر می‌رسند.

جزئیات کروم در امتداد بال جلو و درهای جلو باز می‌شوند، در حالی که دور پنجره‌های جانبی و دستگیره‌های درها دارای رنگ کرومی مشابهی هستند. همه اینها حضور چشمگیر از هر زاویه ای را به همراه دارد و بسته به مدل بر روی رینگ های آلیاژی 18 یا 19 اینچی سوار می شود.

ویژگی‌های عملی مانند درهایی که رکاب‌ها را به‌طور کامل می‌پوشانند (بنابراین وقتی وارد می‌شوید چینی‌های خود را کثیف نمی‌کنید) و یک دریچه الکتریکی اختیاری عقب که می‌توانید با تکان دادن پای خود در زیر بریدگی نقاط قهوه‌ای برای Koleos باز شود. هر دو درهای جلو و عقب نیز به زوایای سخاوتمندانه باز می شوند، که والدینی که با فرزندان خود دست و پنجه نرم می کنند در حالی که سعی می کنند آنها را روی صندلی های ماشین در عقب ببرند، خوشحال خواهند شد.

 

بسیاری از عملکرد پیشرانه 1.6 لیتری دیزلی دیفرانسیل جلو راضی خواهند بود. 128 اسب بخار آن باید برای مقابله با زندگی روزمره کافی باشد، اما یک دیزل 2.0 لیتری قوی تر با قیمت 2900 پوند وجود دارد. علاوه بر قدرت بیشتر (174 اسب بخار) این خودرو دارای سیستم چهار چرخ متحرک است، به علاوه گزینه ای برای جایگزینی جعبه دنده استاندارد شش سرعته دستی با گیربکس هفت سرعته اتوماتیک.

نتیجه چیست؟

رنو کولیوس جدید در فضای سرنشینان به کار می‌رود و رانندگی بدی هم ندارد.

رنو کولیوس گامی رو به جلو در کیفیت برای این برند است. برخی فقدان آپشن هفت صندلی را به عنوان یک مشکل می بینند، اما تصمیم رنو برای پایبندی به فرمت پنج صندلی به این معنی است که فضای چمدان و سرنشینان واقعاً بسیار چشمگیر است. راحتی سرنشینان در میان بهترین‌ها در این بخش قرار می‌گیرد که با بهبود ملموس فضای داخلی توسط شرکت فرانسوی کمک می‌کند.

یک مشخصات ساده دو سطحی، ارائه تجهیزات استاندارد سخاوتمندانه را برجسته می‌کند و مدل مقرون به صرفه‌تر Dynamique S Nav است که به نظر گزینه‌ای با ارزش برای پول بهتر است. به طور مشابه، این موتور 1.6 لیتری به جای موتور 2.0 لیتری است که بهترین بسته کلی را ارائه می دهد. اگر مانند بسیاری از خریداران SUV، بعید است که هرگز در خارج از جاده شرکت کنید، این بهترین Koleos برای انتخاب است.

رانندگی

رانندگی کردن چگونه است؟

تصفیه شده مدل‌های پایه از همان دیزل 1.6 لیتری توربوشارژ 128 اسب بخاری استفاده می‌کنند که در چندین خودرو دیگر در سراسر محدوده وجود دارد. این موتور که با یک دستی شش سرعته جفت شده است، فقط چرخ‌ های جلو را به حرکت در می‌آورد و تعویض دنده مثبت و محکم است.

صاحبان خودروهایی از برند هیوندای،رنو و غیره می توانند لوازم یدک هیوندای و دیگر برند ها را با بالاترین کیفیت و کد فنی اصالت محصول و همچنین پایین ترین قیمت موجود در بازار از طریق فروشگاه های اینترنتی و یا رفتن به خیابان ملت تهران اقدام به خرید کنند.

با گشتاور 236 پوند فوتی، به اندازه کافی غرغر می کند که سرعت آن را سریعتر از سرعت 11.4 ثانیه ای رسمی تا 62 مایل در ساعت افزایش دهد. پالایش قابل قبول است تا برجسته، اگرچه در یک کروز صدای کمی از موتور وجود دارد.

فرمان برای خودروهایی با این اندازه مستقیم است، و علیرغم ارتفاع آن، کولئوس تمایلی به چرخش ندارد وقتی به طور آزمایشی آن را در جهت چند پیچ جالب قرار می دهید. و با این حال، بیش از حد محکم هم نیست؛ در واقع، در از بین بردن برآمدگی ها بسیار خوب است.

به سراغ موتور 2.0 لیتری 174 اسب بخاری بروید و به طور پیش فرض از سیستم چهار چرخ متحرک استفاده کنید. برای داشتن گیربکس هفت سرعته اتوماتیک 1500 پوند اضافی هزینه دارد. و این پولی است که به خوبی خرج شده است، زیرا برای موتور 2.0 لیتری مناسب است و از گشتاور 280 پوند فوتی که از 2000 دور در دقیقه در دسترس است، بهتر استفاده می کند.

با سرعت 0-62 مایل در ساعت 9.5 ثانیه، هنوز هم آنقدر سریع نیست، که ما فکر می کنیم تا حدی به یک گیربکس اتوماتیک بستگی دارد که بیشتر برای صرفه جویی و اصلاح تنظیم شده است تا سرعت واقعی. با این حال، به نظر می رسد که به طور کلی با رفتار آرام تناسب دارد.

اگر شما هم صاحب خودروی لوکس و خوش رکاب رنو کولیوس هستید و به دنبال فروشگاهی امن برای خرید لوازم یدکی کولیوس هستید می توانید به فروشگاه اینترنتی رنو راغبی سر بزنید و پس از بررسی ها قطعه یدکی مناسب خودروی خود را با کیفیت اصل و قیمت مناسب و تضمین کفیت کالا خریداری کنید و در اسرع وقت محصول خود را دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز