خبرگزاری کار ایران

تیم هاى ملی فوتسال ایران و آرژانتین به مصاف هم می روند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۵۶۰

تیم هاى ملى فوتسال ایران و آرژانتین در دو بازى دوستانه به مصاف هم مى روند.

به گزارش ایلنا، به گفته احسان اصولى رییس کمیته فوتسال بر اساس توافق صورت گرفته تیم هاى ملى فوتسال دو کشور دو بازى دوستانه در پیش خواهند داشت.

اصولى در این خصوص گفت:پیرو مذاکرات صورت گرفته و تعامل فدراسیون هاى دو کشور ایران و آرژانتین مقرر شد تیم ملى ایران در روزهاى هشتم و دهم جولاى ١٧ و ١٩ تیرماه در کشور آرژانتین به مصاف تیم ملى فوتسال این کشور برود.

وى افزود:با توجه به اهمیت برگزارى بازى هاى تدارکاتى با تیم هاى قدرتمند و مدعى مذاکرات خوبى در این راستا صورت گرفت که خوشبختانه نتیجه بخش بود. این دو بازى تدارکاتى مى تواند در مسیر آماده سازى تیم ملى فوتسال جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا در کویت بسیار مفید و تاثیرگذار باشد و امیدواریم به بهترین شکل از این فرصت استفاده کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت:فدراسیون تلاش می کند با وجود موانع و محدودیت های موجود برنامه آماده سازی تیم های ملی در تمامی سطوح و رشته ها به خوبی دنبال شود، برنامه ریزی بازی های تیم ملی فوتبال بزرگسالان ادامه دارد، برنامه مناسبی برای تیم ملی فوتسال در نظر گرفته شده و برنامه آماده سازی تیم های ملی امید و نوجوانان هم با پیگیری کمیته ها جوانان و بین الملل پیگیری و اجرا می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز