خبرگزاری کار ایران

لطیفی: خوشحالم جواب اعتماد ربیعی را دادم/ چه بهتر که مقابل حقیقی با تجربه گلزنی کردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۷۸۲

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی درون دروازه باشد. چه بهتر که گلزنی را از این مسابقه و مقابل گلر باتجربه وخوب شروع کردم.

امید لطیفی بعد از پیروزی مس رفسنجان مقابل نساجی در هفته بیست و ششم لیگ برتر، اظهار داشت: به نظرم بازی خیلی خوبی بود. در ابتدای بازی هر دوتیم درحال محک زدن و ارزیابی یکدیگر بودند. اما رفته رفته بازی خیلی بهتر شد و دوتیم سعی بر ارائه فوتبال زیبا و نزدیک به دروازه رقیب داشتند. در بیشتر دقایق  بازی مس از حریفش برتر بود و در آخر تونستیم سه امتیاز بازی ک حق مسلم ما بود، کسب کنیم.

وی در پاسخ به این  سوال که آیا قبل بازی فکر می‌کند بتواند گلزنی کند، عنوان کرد: همیشه با انگیزه بودم. برای بازی  همیشه منتظر فرصت بودم که بتوانم خودم را نشان بدهم. خدارا هزارمرتبه شکر که به لطف خدا این فرصت دستم رسید  و توانستم از فرصت استفاده کنم.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در مورد حمایت تیم و بچه‌ها بعد از گلزنی‌ام، باید از آنها و محبت‌شان تشکر کنم. آنها با حمایت‌شان به من انگیزه و انرژی زیادی دادند . این باور درونم ایجاد شد که اتفاق خوب  و مهمی رقم بزنم. بابت انتقال حس‌های  خیلی زیبا باید از آنها تشکر کنم.

لطیفی درباره نقش اعتماد محمد ربیعی به بازیکن جوانش و پاسخ با گلزنی‌اش، تصریح کرد: آقای ربیعی یک مربی خاصی هستند و اگر به بازیکنی یا کسی اعتماد و اعتقاد نداشته باشد برای همکاری با فرد مورد نظر رضایت نمی‌دهد.  قطعا این اتفاق واعتماد ایشان خیلی به من کمک کرد و خداراشکر که توانستم جواب اعتماد او را بدهم.

وی درباره حضور هواداران رفسنجانی در ورزشگاه انقلاب کرج، اظهار داشت: دلگرمی هواداران پیروزی و موفقیت تیم مورد علاقه‌شان است. ماهم همه تلاش کردیم که هواداران تیم، هیچوقت دست خالی و باناراحتی ورزشگاه را ترک نکنند.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان با ارزیابی جایگاه تیمش در پایان لیگ بیست و یکم گفت: قطعا همه تیم‌ها می‌خواهند که رتبه‌های خیلی بهتر و بالاتری کسب کنند. برای ما چهارمی از پنجم خیلی بهتر است. ما بازی به بازی جلو می‌رویم جلو و در همه بازی‌ها تمام تلاش‌مان برای کسب ۳امتیاز می‌ریم و می‌خواهیم که پایان فصل اتفاقات خوبی رقم‌بزنیم و فصل را به بهترین شکل ممکن تمام کنیم.

لطیفی در خصوص گلزنی مقابل علیرضا حقیقی و روحیه بالای او بعد از مسابقات جام حذفی، گفت: حقیقی قطعا گلر باتجربه وخوبی است ک در تیم ملی و تیم‌های بزرگی بازی کرده و درخشیده است. اما برایم فرقی نمی‌کند که چه کسی درون دروازه باشد.  فقط دنبال هدف خودم می‌روم وتمام تلاشم برای گلزنی است. وخدارا شکر توانستم مقابل نساجی گلزنی کنم. چه بهتر که گلزنی را از این مسابقه و مقابل گلر باتجربه وخوب شروع کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز