خبرگزاری کار ایران

عنایتی: شکست امروز هوادار بحث فوتبالی نبود

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۶۲۸

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: ما 9 هفته با همین روال و تعویض‌هایمان نباخته بودیم و شکست امروز بحث فوتبال نبود.

رضا عنایتی سرمربی جوان تیم هوادار بعد از شکست 3-2 تیمش در تبریز مقابل تراکتور، در واکنش به مسابقه امشب توضیح داد: در ابتدا باید به تیم بسیار خوب تراکتور و هواداران بسیار خوب این تیم تبریک بگویم؛ درست است که آن‌ها چند دقیقه عصبانی بودند و به من فحاشی کردند اما تمام زندگی این هواداران، همین تیم تراکتور است.

عنایتی در ادامه صحبت‌هایش گفت: دو تیم در مسابقه امشب به حاشیه رفتند و نمی‌توانم زیاد درباره مسائل فنی صحبت کنم، حریف با ارسال‌هایش کار ما را سخت کرد و در مجموع فکر می‌کنم که بازی خوبی بود.

سرمربی هوادار با گلایه از عملکرد داوران گفت: پس از 21-22 سال که در این فوتبال بوده‌ام، می‌دانم که اگر به‌صورت بازیکن سیلی بزنید اوکی است و اگر دو کارت زرد بگیرید خیلی اوکی! در جریان مسابقه هم اگر بازیکن حریف روی هوا روی بازیکن شما پرواز کند و سرنگون شود، خطای بازیکن شماست.

رضا عنایتی در ادامه صحبت‌های انتقادی خود علیه داوران گفت: واقعیت این است که زور ما به یکسری از دوستان نرسید؛ بچه‌های تیم ما تا لحظه آخر مسابقه تلاش کردند و دوست داشتند که امشب برنده مسابقه شوند و این برای من قابل‌احترام و ستایش است. بازیکنان تیم من تمام وجود خودشان را گذاشتند.

وی افزود: ای کاش برخی دوستان در چینش‌هایشان دقت کنند؛ انشالله که داوران طوری داوری کنند که شجاعتش را داشته باشند چون همه تیم‌ها زحمت می‌کشند.

عنایتی در واکنش به انتقاد خبرنگاری از تعویض‌هایش پاسخ جالبی داد و گفت: شما در کار نوشتن هستید و من در کار فنی؛ اگر شما سوال فنی می‌پرسید پس من هم می‌توانم بنویسم! ما 9 هفته با همین روال و تعویض‌هایمان نباخته بودیم و شکست امروز بحث فوتبال نبود. باید برای هفته‌های آینده روی مسائل روحی-روانی تیم‌مان کار کنیم تا بازیکنان را برای هر اتفاقی آماده کرده باشیم.

رضا عنایتی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز خود گفت: چون 9-10 هفته نباختیم، به خیلی‌ها فشار آمده بود؛ هضم این مسئله برای تیم تازه لیگ برتری شده مثل تیم ما سخت است، چون تیمی که از لیگ یک می‌آید و این نتایج را می‌گیرد را کسی باور نمی‌کند. همه ما را گزینه اول سقوط می‌دانستند اما این‌گونه نشد. سعی می‌کنم تا این فشار را تا پایان فصل روی تیم حفظ کنم. خیلی زود ریکاوری می‌کنیم و آماده هفته بعد می‌شویم و انشالله با تمام قوا و قدرت سعی می‌کنیم شرایط را تغییر بدهیم.

سرمربی هوادار با تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: ما در این فصل به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم؛ من می‌دانم که توانایی فنی و اخلاقی شاگردانم چیست، تا پایان فصل تلاش می‌کنیم به رتبه خوبی دست پیدا کنیم؛ در هفته‌های اخیر از قدرت دفاعی تیمم تعریف کرده بودم، امشب باید از آن ایراد بگیرم.

عنایتی ادامه داد: به بازیکنان تیمم گفته بودم که تراکتور روی ارسال‌ها خطرناک است چون مهاجم باهوشی مثل عباس‌زاده را دارند، این اتفاق هم امشب افتاد و تمرکز تیم ما پایین بود؛ مدافعان کناری‌مان نباید اجازه ارسال می‌دادند و جاگیری در ارسال‌ها خیلی مهم است.

رضا عنایتی در بخش پایانی صحبت‌هایش گفت: ما دومین خط دفاعی لیگ بودیم و وقتی در هفته 26 برای اولین‌بار چنین اتفاقی رخ می‌دهد نباید ناراحت شویم؛ بازیکنان تا الان همه توان‌شان را به‌کار گرفته‌اند و از جان مایه گذاشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز