خبرگزاری کار ایران

فروردین: با شعار دانش بنیان و درآمدزایی فقط بودجه دولتی را هزینه کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۶۴۸۰

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به شعار درآمدزایی و دانش بنیان خوش بین بودند اما مسئولان آن فدراسیون فقط از بودجه دولتی هزینه کردند.

به گزارش ایلنا، محمد مهدی فروردین درباره ارزیابی اش از شرایط فدراسیون فوتبال اظهار داشت: از سال گذشته که انتخابات فدراسیون برگزار شد، با شعار دانش بنیان بودن و درآمدزایی مردم خوش و جامعه فوتبال خوش بین شده بودند اما در عمل دیدیم که تنها از اعتبارات دولتی برای تامین هزینه های فدراسیون اقدام می شد.

وی ادامه داد: متاسفانه برای هزینه هایی که انجام شده حسابرسی صورت نگرفته و تا الان هنوز جواب شفافی به ما در این خصوص داده نشده است که بتوانیم جواب قانع کننده ای به مردم بدهیم. بر همین اساس  بحث تحقیق و تفحص مطرح شده است. 

رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: ما معتقدیم هر فردی که  در کشور جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی می گیرد، باید به درستی امانتداری کند تا امروز این مشکلات مالی که ماجدی اشاره کرد و دغدغه کاملا درست او شده ایجاد نشود. 

فروردین در گفت و گوی ویژه خبری شبکه خبر ادامه داد: مسئولان آن فدراسیونی که با شعارهای واهی جامعه فوتبال را امیدوار کرد، باید بیایند جواب بدهند. این 110 میلیارد تومانی که مطرح می شود مبلغ کمی نیست اما می توانست بسیاری از مشکلات ورزش و فوتبال را حل کند. متاسفانه به درستی مورد استفاده قرار نگرفت و ما عملا چنین چیزی را شاهد نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز