خبرگزاری کار ایران

امام جماعت حسینیه اعظم زنجان:

هم‌نام کردن فرزندان با ائمه، بیانگر مودت مردم به آن‌هاست

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۵۳۷

امام جماعت حسینیه اعظم زنجان گفت: اقدام مردم در مراجعه به حسینیه و انتخاب اسم ائمه برای فرزندان خود بیانگر مودت آنها به ائمه اطهار است.

زنجان _ ایلنا: امام جماعت حسینیه اعظم زنجان گفت: عاشقان امام حسین و اهل بیت محبت درونی خود را با انتخاب نام آن‌ها برای فرزندان خود آشکار می‌کنند که‌‌ همان مودت محسوب می‌شود.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام دوستعلی محمدی، امام جماعت حسینیه اعظم زنجان با اعلام این خبر افزود: این موضوع بیانگر اعتقادات دینی مردمی است که برای انتخاب نام فرزند خود به این مسجد مراجعه کرده و فرزندان خود را با اسامی ائمه هم نام می‌کنند.

بر اساس گفته امام جماعت مسجد حسینیه اعظم زنجان مراجعان به این مکان مذهبی برای ابراز عشق و ارادت خود به ائمه فرزندان خود را با اسم بزرگان دین همنام می‌کنند.

وی بر تاثیر تربیت در دوران کودکی بر آینده آن‌ها تاکید کرده و تصریح کرد: یادمان باشد انسان نام عزیز خود را بر فرزندانش انتخاب می‌کند.

حچت الاسلام محمدی انتخاب اسم ائمه برای فرزندان را ابراز مودت از طرف محبان نسبت به این بزرگواران می‌داند و ادامه می‌دهد، عاشقان امام حسین و اهل بیت محبت درونی خود را با انتخاب نام آن‌ها برای فرزندان خود آشکار می‌کنند که‌‌ همان مودت محسوب می‌شود.

امام جماعت مسجد حسینیه اعظم زنجان در پایان با بیان اینکه مراجعات مردم به حسینیه اعظم زنجان برای نامگذاری فرزندان در طول سال مستمر است، می‌افزاید، آن‌ها هیئتی و دوستدار ائمه بودن را از دلایل اقدام خود برای مراجعه به این محل عنوان می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز