خبرگزاری کار ایران

۳ پرونده در دادگاه مطبوعات رسیدگی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۸۶۱

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی از رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی به ریاست قاضی محمدی کشکولی خبر داد.

به گزارش ایلنا، احمد مومنی راد در خصوص رسیدگی به ۳ پرونده مطبوعاتی، بیان کرد: در روز دوشنبه نهم اسفند ماه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی ۳ پرونده رسیدگی شد.

سخنگوی هیات منصفه جرایم مطبوعاتی و سیاسی گفت: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول نشریه مشق فردا به اتهام انتشار مطالب علیه قانون اساسی جمهوری اسلامی بود که هیات منصفه باتفاق آرا در موضوع اتهام مذکور متهم را مجرم دانست همچنین هیات منصفه باتفاق آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

وی بیان کرد: پرونده دوم مربوط به مسئول پایگاه خبری رویداد ۲۴ و پایگاه خبری شعار سال به اتهامات نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهات عمومی و افترا بود که هیات منصفه با اکثریت آرا متهمان را در اتهامات مطرح شده مجرم دانست، همچنین هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اکثریت آرا مدیر مسئول رویداد ۲۴ را در اتهامات فوق الذکر مستحق تخفیف ندانست، اما مدیر مسئول پایگاه خبری شعار سال را در اتهامات مطرح شده مستحق تخفیف دانست.

مومنی راد گفت: پرونده سوم مربوط به مدیر مسئول نشریه کلید به اتهام انتشار مطالب علیه خلاف واقع بود که هیات منصفه با اکثریت آرا در موضوع اتهام مذکور متهم را مجرم دانست و با اکثریت آرا وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز