خبرگزاری کار ایران

خسروانی: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به وعده‌شان عمل نکردند/ تلاشم را می‌کنم به بازی‌های آسیایی برسم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۳۷۷

قهرمان پارالمپیک توکیو گفت: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون گفته بودند به قهرمانان پارالمپیک توکیو، ماهیانه مبلغ ده میلیون تومان حقوق می‌دهند اما هیچکس حتی تماس نگرفت و تا کنون از حقوق هم خبری نشد.

امیر خسروانی دارنده مدال طلا پارادومیدانی پارالمپیک توکیو در گفت‌وگو با ایلنا، درباره شرایط تمرینی‌اش قبل و آسیب دیده‌گی‌اش بعد از مسابقات اظهار کرد: بعد از مسابقات پارالمپیک توکیو با مشکل جدی مواجه شدم. با کمک آقای علی دایی و پیگیری ایشان با نظر و تشخیص دکتر کیهانی با انجام تمرینات ورزشی بهبود پیدا کردم اما بعد از گذشت چندماه دوباره از همان ناحیه دردم تشدید شد و دو حدود 3 هفته است که به خوبی نمی‌توانم تمرین کنم و کیفیت تمریناتم به علت آسیب دیده‌گی پایین آمده است. 

او در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به شرایط تمرینی‌اش بیان کرد: در حال حاظر مشغول نرم دوی و تمرنات کششی هستم. اگر عمل کنم یک سال عقب می‌افتم و بازی‌ها آسیایی را از دست می‌دهم. خیلی زحمت کشیده‌ام و نمی‌خواهم مسابقاتم را از دست بدهم تمام تلاشم را می‌کنم تا با بهترین شرایط در مسابقات شرکت کنم. ددر حال حاظر مشغول تمرینات هستم و با روند آهسته تر ادامه می‎‌دهم.

قهرمان پارادومیدانی توکیو درباره برگزاری اردوها عنوان کرد: اولین دور از اردوها را در اهواز برگزار کردند و اردوی بعدی‌مان به میزبانی استان فارس شهر شیراز می‌باشد که امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم. خداراشکر از اردوها راضی بودیم و در بهبود عملکردمان تاثیر خوبی داشته است.
خسروانی: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون به وعده‌شان عمل نکردند/ تلاشم را می‌کنم به بازی‌های آسیایی برسم!

او با اشاره به حمایت‌ها بعد از کسب عنوان قهرمانی مسابقات پارالمپیک توکیو تصریح کرد: کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون گفته بودند به قهرمانان پارالمپیک توکیو، ماهیانه مبلغ ده میلیون تومان حقوق می‌دهند اما هیچکس حتی تماس نگرفت و تا کنون از حقوق هم خبری نشد. حتی در اردوی اهواز هزینه ایاب و ذهاب را 600 هزارتومان حساب کردند در صورتی هزینه روزانه من حدود 800 الی 900 هزار تومان است. نمی‌دانم فدراسیون چطور حساب کرد که این هزینه را در نظر گرفتند.

خسروانی در خصوص اهدا جوایزش افزود: هفته گذشته از طرف بیت رهبری مراسم اهدا جایزه‌ام را برگزار کردند. هدیه‌ای که مقام معظم رهبری، در شهریور ماه وبعد از دیداری که با ایشان داشتم وعده‌اش را دادند. هفته گذشته به قولشان عمل کردند انگشتر و سکه و چفیه را به عنوان یادگاری و پاداش به من اهدا کردند که از ایشان تشکر می‌کنم. جوایز وزارت ورزش هم به طور تمام و کمال پرداخت شد.

او در پایان صحبت هایش گفت: امیدوارم وضعیتم بهتر شود با توکل به خداوند و دعای خیر مردم امیدوارم آسیب دیده‎‌ام بهبود پیدا کند و به بازی های آسیایی که 5 الی 6 ماه آینده است برسم و پرچم عزیز کشورم را بالا ببرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز