خبرگزاری کار ایران

طی حکمی از سوی آیت الله صدیقی صورت گرفت؛

رحیمی رئیس شورای امر به معروف وزارت دادگستری شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۲۷۸۶

آیت‌الله صدیقی رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، طی حکمی وزیر دادگستری را به سمت رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت دادگستری منصوب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل ستاد امر به معروف نهی از منکر کشور؛ در جلسه‌ای که با حضور آیت‌الله صدیقی، امین حسین رحیمی، سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی، معصومه فلاحیان، معاونین و مدیران کل ستاد امر به معروف در روز یکشنبه مورخ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ در سالن جلسات شهدای امر به معروف ستاد برگزار شد، حکم رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارتخانه دادگستری توسط آیت‌الله صدیقی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور، به وزیر دادگستری داده شد.

همچنین سید محمد صالح هاشمی گلپایگانی، قائم مقام رئیس و دبیر ستاد امر به معروف کشور، در احکام جداگانه‌ای به ترتیب حمیدرضا مهدوی کوچک‌سرایی و معصومه فلاحیان را به سمت جانشین رئیس شورا و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت دادگستری منصوب کرد.

در حکم وزیر آمده است:

جناب آقای دکتر امین حسین رحیمی

وزیر محترم دادگستری

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (صلّی‌ الله علیه و آله و سلّم) و با استعانت از درگاه حضرت احدیت، به استناد «قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» و ماده ۲ و نیز ماده ۶ ضوابط تشکیل و فعالیت شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی، به موجب این حکم، جنابعالی بعنوان رئیس شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت دادگستری منصوب می‌شوید. امید است با عنایت به برنامه‌های ابلاغی، رویکرد‌ها و اولویت‌های ستاد در عرصه‌های اداری، مطالبه‌گری و همچنین تشکیل شورای کارآمد و مؤثر و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب اسلامی، با استفاده بهینه و بکارگیری کلیه امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های متبوع در احیاء و فرهنگ سازی فریضتین الهی منشاء اثر بوده و تحت رهبری داهیانه ی، ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مد ظله‌العالی)، موجبات خشنودی و عنایات حضرت، ولی عصر(عج) را فراهم نمایید.

در پایان جلسه احکام اعضاء شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت دادگستری توسط آیت‌الله صدیقی اعطاء شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز