خبرگزاری کار ایران

فکری: با جذب 7 بازیکن تیم یکدستی خواهیم داشت / به خاطر لطف مردم مسجد سلیمان برگشتم

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۵۷

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از دیدار برابر پیکان گفت: با جذب یک تعداد بازیکن تیم یکدستی تری را در 14 بازی که باقی می ماند راهی کنیم و حداکثر امتیازی که در توان مان است را به دست بیاوریم.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: خیلی خوشحالم، اینطور می‌توانم بگویم که دوباره به تیم خودم برگشتم. امیدوارم بتوانم تمام تلاش و انرژی را بگذارم و تیم را از فضایی که به وجود آمده خارج شویم. به امید خدا بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم و از بازیکنان می خواهم در بازی فردا با تمام توان بازی کنند. هم برای خودشان و هم این هواداران که به عشق تیم زندگی می کنند. امیدوارم همه مجموعه نفت مسجد سلیمان انرژی بگذاریم تا در آینده بهترین نتایج را در خور نام تیم کسب کنیم و این تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

او درمورد دیدار با پیکان ادامه داد: پیکان یکی از تیم‌های خوب این فصل است. تیم جوان و باانگیزه‌ای هستند و در جدول هم شرایط خوبی دارند. کادرخوبی دارند. امیدواریم بچه ها نیم فصل گذشته را فراموش کنند و به امید خدا بتوانیم در درجه اول یک بازی خوبی ارائه کنیم و امتیاز بگیریم تا با توجه به استراحتی که داریم روی نقاط ضعف بیشتر کار کنیم و با جذب یک تعداد بازیکن تیم یکدستی تری را در 14 بازی که باقی می ماند راهی کنیم و حداکثر امتیازی که در توان مان است را به دست بیاوریم.

فکری در پاسخ به این سوال که شرایط تیم با زمانی که او حضور داشته چه اندازه تغییر کرده گفت: نفرات تغییر کرده اند و چند بازیکن از سال گذشته حفظ شدند که مد نظر خودم هم بودند ولی اکثر بازیکنان جدا شدند و تیم جدیدی بسته شد. امیدواریم در فرصتی که داریم شش هفت بازیکنی که می توانیم جذب کنیم بازیکنانی باشند که بتوانند به ما کمک کنند و در کنار هم بتوانیم دل این هواداران را شاد کنیم. از طرف دیگر در نیم فصل دوم احتمال این هست که حضور تماشاگران در ورزشگاه ها عملی شود و مطمئنا اگر این اتفاق بیفتد ما از حرارت و شوری که دارند می توانیم انرژی بهتری بگیریم و در بازی های خانگی برای حریفان زنگ تفریح نباشیم و مقابل ما مسابقات سختی داشته باشند که با کمک هواداران حداکثر امتیازات را کسب کنیم.

سرمربی تیم نفت مسجد سلیمان درباره اینکه آیا صحبت خاصی با هواداران دارد یا نه، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد دوباره برگردم همین محبت و لطف مردم بود. رفتاری که در شروع فصل با من شد حرفه ای نبود ولی چیزی که مجدد باعث شد دوباره برگردم لطف و محبت این مردم است و علاقه ای که به این تیم و مردم اینجا دارم باعث شد بیایم و با کمک هم بتوانیم تیم نفت مسجد سلیمان را سال آینده هم در لیگ برتر داشته باشیم.

فکری در پاسخ به این سوال که کدام یک از بازیکنانش محروم یا مصدوم است، گفت: محروم و مصدوم که زیاد داریم. بگویید چند نفر را دارید! هر چند نفری که داریم محروم و مصدوم هستند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز