خبرگزاری کار ایران

تشکیل ستاد بحران در ژاپن در واکنش به آزمایش‌های موشکی کره شمالی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۹۷۹

دولت ژاپن ضمن محکوم کردن آزمایش‌های موشکی جدید کره شمالی، از تشکیل ستاد بحران مخصوص این وقایع در دفتر نخست‌وزیری این کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، دولت ژاپن ضمن محکوم کردن آزمایش‌های موشکی جدید کره شمالی، از تشکیل ستاد بحران مخصوص این وقایع در دفتر نخست‌وزیری این کشور خبر داد.

«هیروکازو ماتسونو» دبیر کابینه ژاپن امروز -دوشنبه- گفت توکیو آزمایش‌های موشکی کره شمالی را که تهدیدی برای ژاپن، منطقه و کل جامعه بین‌المللی است، به شدت محکوم می‌کند.

ماتسونو طی نشست خبری توضیح داد: «گویا کره شمالی امروز یک موشک پرتاب کرده است. چنین اقداماتی نه تنها برای ژاپن، بلکه برای منطقه و کل جامعه بین‌المللی تهدید است. ما این موضوع را قویا محکوم می‌کنیم».

ماتسونو اما اضافه کرد که در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد خسارات پس از پرتاب ادعایی موشک وجود ندارد.

بر اساس این گزارش، دولت ژاپن همچنین به شناورهایی که در حال حاضر در دریا هستند دستور داده در صورت مشاهده اشیای مشکوک احتیاط و از آن‌ها دوری کنند.

شبکه تلویزیونی «ان‌اچ‌کی» ژاپن نیز گزارش داد که یک ستاد بحران در ارتباط با آزمایش‌های موشکی پیونگ‌یانگ زیر نظر دفتر نخست‌وزیری ژاپن تشکیل شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز