خبرگزاری کار ایران

بررسی گروه سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛ کار سخت شاگردان نویدکیا برای صعود

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۸۸۵

سپاهان قرعه سختی در لیگ قهرمانان آسیا دارد و باید برای صعود مسیر دشواری را طی کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ساعتی پیش در مقر AFC انجام شد و تیم‌های حاضر در این مرحله حریفان خود را برای صعود به دور حذفی مسابقات شناختند.

تیم سپاهان به عنوان دومین نماینده فوتبال ایران پس از فولاد که به واسطه حذف سرخابی‌ها توانست به جای پلی آف، سهمیه مستقیم بازی‌ها را دریافت کند در گروه D این قرعه کشی قرار گرفت و باید در مسیری دشوار به مصاف الدحیل قطر، پاختاکور ازبکستان، برنده پلی‌آف میان التعاون عربستان و الجیش سوریه برود.

سرسخت‌ترین رقیب سپاهان برای صعود بدون شک الدحیل قطر است که از تیم‌های خوب سال‌های اخیر لیگ قهرمانان آسیاست و بارها تقابل این تیم را با نمایندگان ایران از جمله ذوب آهن، استقلال و پرسپولیس دیده‌ایم.

الدحیل فصل گذشته نایب قهرمان لیگ ستارگان قطر شد و پایین‌تر از السد سهمیه دوم این کشور را گرفت و امسال هم تا پایان هفته 14 مسابقات در شرایطی صدرنشین لیگ ستارگان است که 3 بازی بیشتر از السد رتبه دومی و تنها یک امتیاز بیشتر از این تیم دارد و احتمالاً در صورت برگزاری دیدارهای السد، صدر جدول را از دست خواهد داد.

پاختاکور ازبکستان دیگر تیم حاضر در این گروه است که هم فصل گذشته قهرمان لیگ کشورش بود و هم امسال تا اینجای کار صدرنشین است و مدعی اول قهرمانی محسوب می‌شود سپاهانی‌ها کار دشواری مقابل حریف ازبکستانی خود دارند. التعاون عربستان و الجیش سوریه دو تیمی هستند که در پلی آف به مصاف هم می‌روند تا تیم چهارم این گروه مشخص شود. التعاون اوضاع خوبی در عربستان ندارد و با 17 امتیاز از 17 بازی در رتبه سیزدهم جدول قرار دارد و الجیش سوریه هم با 18 امتیاز از 10 بازی در رتبه سوم لیگ برتر این کشور پس از الثوبه و تشرین است و باید دید کدام تیم سهمیه چهارم این گروه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز