خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل راه آهن خبر داد:

برقی كردن 4 هزار كیلومتر خطوط ریلی در دستور كار راه آهن

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۰

امروز با بهره مندی از تجربه موفق اجرای خط آهن تبریز- آذرشهر موضوع انتقال دانش فنی ساخت خطوط آهن برقی به همت پیمانكاران و شركت های ایرانی در كنار همكاران روسی در دست انجام است.

برقی شدن بیش از 4 هزار كیلومتر از خطوط ریلی كشور با هدف افزایش سهم راه آهن در جابه جایی كالا و مسافر در دستور كار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، عبدالعلی صاحب محمدی معاون وزیر راه و شهرسازی در جریان بهره بردای رسمی از پروژه برقی كردن راه آهن تبریز- آذرشهر با مشاركت كشور روسیه از انتقال دانش فنی ساخت شبكه راه آهن برقی به كشور خبر داد و گفت: امروز با بهره مندی از تجربه موفق اجرای خط آهن تبریز- آذرشهر موضوع انتقال دانش فنی ساخت خطوط آهن برقی به همت پیمانكاران و شركت های ایرانی در كنار همكاران روسی در دست انجام است.

وی با تاكید بر اینكه تكمیل پروژه خط آهن برقی تبریز- آذرشهر در مقایسه با سایر پروژه های در دست اجرای راه آهن ایران كار بزرگی نیست، گفت: پروژه مذكور می تواند سرآغاز حركتی بزرگ در جریان برقی كردن پروژه های ریلی كشور باشد.

وی افزود: راه آهن جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به تكنولوژی روز دنیا، سرعت بالا، ایمنی بیشتر و كیفیت بهتر خدمات در تلاش است توسعه و تجهیز خطوط ریلی كشور را به شیوه برقی کردن با جدیت دنبال کند.

وی با اشاره به اینكه هم اكنون پروژه بزرگ دیگری در قالب برقی كردن محور مشهد- تهران در دست اجراست گفت: در آینده نزدیك نیز برقی كردن محورهای گرگان- بندرعباس، بافق- بندر عباس و صوفیان- رازی در دستور كار قرار خواهد گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز