خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان اصفهان اعلام کرد:

تصمیمات جدید پلیس برای کاهش تصادفات جاده‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۹۴۵

برای نظارت بر تردد و تخلفات خودروها در شهرستان برخوار، مقر ثابتی در کمربندی کمشچه احداثخواهد شد.

ایلنا: سردار عبدالرضا آقا خانی در حاشیه نشست با اعضای شورای تامین شهرستان دولت آباد و برخورار گفت: از ابتدای امسال به طور جدی حضور در جلسات شورای تامین شهرستان در دستور کار پلیس استان قرار گرفته تا به صورت مستقیم مشکلات امنیتی، انتظامی و ترافیکی حوزه شهرستان‌ها را بررسی و نسبت به رفع آن‌ها تصمیمات لازم گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ وی افزود: علیرغم کاهش تصادفات فوتی در حوزه شهری شهرستان با توجه به وقوع تصادفات جاده‌ای در آینده‌ای نزدیک مقر ثابتی برای پلیس راه برخوار در جاده کمربندی کمشچه احداثخواهد شد تا بر تردد خودرو‌ها و تخلفات صورت گرفته در این حوزه نظارت بهتری صورت گیرد و از بروز تصادفات جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: به حمدالله همکاری و تعامل خوبی بین اعضای شورای تامین و دستگاه‌های شهرستان برخوار با فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار بوده است که امنیت حاکم بر این شهرستان مرهون این همکاری و مشارکت خوب مردم است.

این مقام انتظامی از کاهش ۴۰ درصدی سرقت مغازه و کاهش ۴۸ درصدی سرقت‌های به عنف در شهرستان برخوار طی مدت هفت ماهه امسال خبر داد و گفت: طرح‌های ویژه‌ای برای مقابله با جرایم و سرقت‌های خرد در سطح استان در دستور کار است که این طرح‌ها در شهرستان برخوار در نیمه دوم سال اجرا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز