خبرگزاری کار ایران

یک فعال کارگری:‌

به جای فشار به اقشار کم‌درآمد باید سراغ ثروتمندان رفت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۶۶۴۳

یک فعال کارگری درشهرستان ری با اشاره به اخذ مالیات از حقوق پنج میلیون تومان به بالا در لایحه بودجه گفت: به جای فشار آوردن به اقشار کم‌درآمد باید سراغ ثروتمندان رفت.

به گزارش خبرنگارایلنا، «داود شهریاری» عضو هیات اجرایی خانه کارگر شهرستان ری با بیان اینکه هرگونه تصمیمی درخصوص قیمت ارز باید کارشناسی شده باشد، افزود: باتوجه به این موضوع که کارگران در شرایط بسیار سختی به سر می‌برند، افزایش نرخ تورم اوضاع زندگی آنها را وخیم‌تر می‌‌کند.

این نماینده کارگری با اشاره به اخذ مالیات از حقوق پنج میلیون تومان به بالا در لایحه بودجه گفت: به جای فشار آوردن به اقشار کم‌درآمد باید سراغ ثروتمندان رفت.

او گفت: دولت در بودجه سالانه حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری را لحاظ می کند درحالیکه چندین هزار میلیارد تومان به صندوق تامین اجتماعی بدهی دار. و با این حال بودجه‌ای برای بازنشستگان تامین اجتماعی پیش‌بینی نمی‌کند تا بدهی‌های سنگین خود را تسویه کند.

او گفت: افزایش سن بازنشستگی و تعیین سه سال آخر خدمت برای پرداخت حق بازنشستگی نیز از دیگر موارد مورد نقدی است که مغایر با سیاست‌های اشتغال‌زایی دولت است. بازنشستگان تامین اجتماعی به این تصمیم اعتراض دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز