خبرگزاری کار ایران

فریم به فریم با پنالتی سوخته پرسپولیس و ترابی برابر نفت آبادان (عکس)

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۳۱۵

مهدی ترابی می توانست در نیمه اول تیمش را صاحب یک موقعیت پنالتی کند که داور آن را فریب تشخیص داد تا به هافبک تکنیکی سرخپوشان کارت هم بدهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، وینگر تکنیکی پرسپولیس که به خصوص در فصل گذشته و در بازگشت دوباره به این تیم توانسته بود عملکرد درخشانی از خود به جا بگذارد، برابر نفت آبادان نیز می توانست سرخپوشان را صاحب موقعیت گلزنی از نقطه پنالتی کند که داور با او هم عقیده نبود. 

در دقیقه 30 دیدار دو تیم، مهدی ترابی بعد از توپ گیری قصد عبور از مدافع نفت آبادان را داشت که برخورد محمد طیبی با وی باعث سرنگونی‌اش شد. در شرایطی که هواداران پرسپولیس امیدوار بودند داور با سوت خود اعلام پنالتی کند، مومنی به سمت مهدی ترابی رفته و با کارت زرد او را جریمه کرد تا این صحنه را فریب تشخیص دهد.

در تصاویر آهسته اما مشخص است که ترابی بعد از اینکه محمد طیبی را از پیش رو برداشته، با پای راست این مدافع به پنجه پای چپ بازیکن پرسپولیس متوقف شده است و داور می‌توانست با اعلام خطای پنالتی، شاگردان یحیی گل محمدی را صاحب موقعیت پنالتی کند. 

با این حال باید دید نظر کارشناسان در این صحنه چیست و آیا ترابی قصد فریب داور را داشته یا مومنی با عبور از پنالتی این تیم، آنها را از دستیابی به گل در این بازی محروم کرده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز