خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

پرسپولیس بالاخره صدرنشین شد / طلسم ۱۱۰ شکست

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۸۹۲

پرسپولیس تهران بازی با راه‌آهن را برد تا بالاخره بعد از ۱۱۰ هفته طعم صدرنشینی در لیگ برتر را بچشد.

پرسپولیس تهران بازی با راه‌آهن را برد تا بالاخره بعد از ۱۱۰ هفته طعم صدرنشینی در لیگ برتر را بچشد.

به گزارش ایلنا، روز سوم رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر عصر امروز از ساعت ۱۵:۳۰ با ۳ دیدار به طور همزمان آغاز شد که در مهمترین دیدار عصر امروز تیم‌های راه‌آهن(سورینت) و پرسپولیس در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ پوشان به پایان رسید تا این تیم بعد از ۱۱۰ هفته بتواند بر صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر تکیه بزند.

در نیمه نخست این دیدار بازی سرد و کسل کننده‌ای را از سوی دو تیم شاهد بودیم و اگرچه سرخ‌پوشان بازی بهتری را ارائه کردند و توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی نتوانستند دروازه سورینتی‌ها را باز کنند. اگرچه سیدصالحی در دقیقه ۲۳ موفق به گلزنی شد ولی این گل توسط البرز حاجی پور داور این دیدار مردود اعلام شد تا کار با همان تساوی بدون گل دنبال شود.

اما در نیمه دوم بازی با هیجانی خاص آغاز شد. در همان دقیقه ابتدایی در دقیقه ۴۶ بازی حاجی‌پور برای سرخ‌پوشان ضربه‌ ایستگاهی را پشت محوطه جریمه اعلام کرد و محمدرضا خلعتبری با زیبایی این توپ را با ضربه‌ای فنی به تور دروازه رقیب همشهری خود دوخت تا سرخ‌پوشان را پیش بیاندازد.

در ادامه بازی در میانه میدان در جریان بود و راه‌آهنی‌ها به دنبال تدارک حمله بودند تا نتیجه را تغییر دهند و از این دیدار خانگی بدون امتیاز خارج نشوند.

از اتفاقات مهم این نیمه ضربه سر خطرناکی بود که سیدصالحی به سمت دروازه راه‌آهن شلیک کرد که این ضربه با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

همچنین یک حرکت مشکوک در درون محوطه جریمه سرخ‌پوشان در دقیقه ۸۰ اتفاق افتاد که حاجی‌پور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. رضا حقیقی در حرکتی مشکوک مهاجم راه‌آهن را در درون محوطه شش‌قدم با تکلی دو پا سرنگون کرد که داور دیدار دستور به ادامه بازی داد.

در دقیقه ۸۷ راه‌آهنی‌ها فرصات مناسبی برای گشودن دروازه سرخ پوشان داشتند که ضربه بهادر عبدی را نیلسون و تیر دروازه دفع کردند تا آه از نهاد نیمکت سفید پوشان راه‌‌آهن بلند شود. در ادامه هم تلاش بازیکنان راه اهن به جایی نرسید تا پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی برسد. بهترین بازیکن این دیدار خلعتبری انتخاب شد و کریمی نیز بازیکن اخلاق لقب گرفت. پرسپولیس با این نتیجه ۲۶ امتیازی شد و به صدر جدول رسید و را‌هن نیز با همان ۱۰ امتیاز در جایگاه ۱۵ جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار امروز استقلال خوزستان که به مصاف تراکتورسازی تبریز رفته بود مقابل این تیم تبریزی با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد. کریم انصاری‌فرد در دقایق ۸،۸۳ و ۸۷ و حبیب گردانی در دقیقه ۴۳ چهار بار دروازه نماینده خوزستان را بازد کردند و میلاد می‌داوودی در دقیقه ۴۵ برای استقلال خوزستان گلزنی کرد. با این نتیجه تیم استقلال خوزستان با ۱۶ امتیاز در جایگاه ۱۱ قرار گرفت و تراکتورسازان نیز با ۲۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

همچنین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی نیز عصر امروز میزبان سایپای کرج بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر بهسود سایپا به پایان رسید. سجاد شهباززاده در دقیقه ۳۸ تک گل سایپا را به ثمر رساند.

با این نتیجه فجر شهید سپاسی با ۱۳ امتیاز ۱۴ جایگاه جدول رده‌بندی قرار گرفت و سایپا نیز با ۲۰ امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز