خبرگزاری کار ایران

باربری آنلاین بهتر است یا باربری سنتی؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۵۷۵

با پیشرفت تکنولوژی، صنعت حمل و نقل و باربری دچار تحولات زیادی شده است. همان طور که می‌دانید در باربری به روش سنتی، چالش‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد؛ از همین رو امروزه تعداد زیادی از افراد ترجیح می‌دهند از باربری اینترنتی برای حمل بارها و وسایلشان استفاده کنند. در این متن قصد داریم شما را با مزایا و معایب باربری اینترنتی و باربری سنتی آشنا کنیم و به مقایسه ویژگی‌های هر کدام از آن‌ها بپردازیم. با ما همراه باشید.

چالش‌های باربری سنتی

آیا تا به حال در فرایند اسباب‌کشی با چالش‌های باربری سنتی مواجه شده‌اید؟ به نظر شما چه چیزی باعث روی آوردن افراد به باربری آنلاین شده است؟ چند نمونه از مشکلاتی که افراد در باربری سنتی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، شامل موارد زیر است:

  • عدم شفافیت و نوسان هزینه‌های باربری

در باربری سنتی، قانون ثابت و معینی برای تعیین کرایه نیسان باربری وجود ندارد. زمانی که به صورت سنتی برای باربری خود ثبت سفارش می‌کنید، شرکت‌های باربری به شما قیمت حدودی می‌دهند. به همین دلیل در پایان اثاث‌کشی، با اختلاف قیمت بین هزینه پرداختی و هزینه از قبل اعلام شده مواجه خواهید شد.

  • دریافت انعام

یکی از ایرادات اصلی در باربری سنتی، هزینه‌های اضافه‌ای است که به بهانه‌های مختلف از مشتری دریافت می‌شود. به عنوان مثال در این نوع باربری شما حتما باید هزینه‌ای مازاد بر کرایه بار را به تیم باربری پرداخت کنید. این هزینه که انعام نامیده می‌شود، مدل پرداختی شفافی ندارد و با توجه به توافق طرفین تعیین می‌شود.

  • نداشتن تیم پشتیبانی منسجم

بسیاری از افراد در زمان اسباب‌کشی از بی‌توجهی و رفتارهای نامناسب تیم باربری گلایه می‌کنند. در باربری سنتی، جایی برای شکایت از برخورد نامناسب پرسنل وجود ندارد و شما مجبور هستید این رفتارهای بد را تحمل کنید.

  • مشکلات باربری در روزهای بارانی

اگر تا به حال در فصول پاییز و زمستان اسباب‌کشی کرده باشید، حتما با مشکلاتی نظیر بارش برف و باران مواجه شده‌اید. در این زمان‌ها تیم باربری در قبال خیس شدن و آسیب دیدن وسایل شما مسئولیتی را قبول نمی‌کنند.

  • نبودن کارگر اثاث‌کشی همراه وانت و نیسان

در باربری سنتی وقتی برای جابه‌جایی بارهای کوچک، یک وانت یا نیسان کرایه می‌کنید، هیچ کارگر خدماتی همراه ماشین فرستاده نمی‌شود و خودتان باید زحمت جابه‌جایی اسباب و اثاثیه را متحمل شوید.

مزایای باربری اینترنتی

یکی از مهم‌ترین علل اصلی روی آوردن به باربری آنلاین، صرفه‌جویی در هزینه‌ها و افزایش سرعت حمل بار است. طی سال‌های گذشته به دلیل روی آوردن حوزه‌های مختلف به کسب و کار آنلاین، باربری اینترنتی نیز رونق قابل توجهی پیدا کرده است. برای آشنایی با مزایای این نوع اسباب‌کشی با ما همراه باشید.

  1. در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید!

اصلی‌ترین و مهم‌ترین مزیت استفاده از باربری‌های آنلاین، بهینه بودن قیمت‌ها و کاهش هزینه‌های اضافی است. نرخ کرایه وانت یا نیسان باربری در اتوبارهای اینترنتی ثابت است و بر اساس فاکتورهایی مانند حجم بار و مسافت طی شده، تعیین می‌شود. در سیستم باربری‌های آنلاین، به صورت خودکار اطلاعات سفارش شما تجزیه و تحلیل می‌شود و پس از آن پیشنهادهای مقرون‌به‌صرفه در اختیار شما قرار می‌گیرد. توجه داشته باشید که اکثر باربری‌های آنلاین نسبت به اتوبارهای سنتی، نرخ پایین‌تری دارند و همه هزینه‌ها باید در همان ابتدای کار پرداخت شود. این کار علاوه بر این که امکان چانه‌زنی را از بین برده است، باعث کاهش هزینه‌های مازاد و اضافی می‌شود.

  1. تنها با چند کلیک ساده، سفارش خود را ثبت کنید!

پروسه اثاث‌کشی به خودی خود، کار بسیار سخت و طاقت‌فرسایی است. استفاده از یک شرکت باربری قابل اطمینان، باعث کاهش این مشکلات می‌شود. ممکن است تصور کنید پیدا کردن شرکتی که بتواند تمامی نیازهای شما را پوشش دهد، شما را دچار خستگی و سردرگمی می‌کند. اما نگران نباشید! امروزه تنها با یک سرچ ساده در گوگل، می‌توانید نزدیک‌ترین باربری آنلاین به محل سکونتتان را پیدا و از خدمات آن‌ها استفاده کنید. همچنین در این سرویس‌های باربری اینترنتی، امکان درخواست بسته‌بندی، کارگر اسباب کشی و انتخاب نوع ماشین برای حمل وسایل وجود دارد. شما می‌توانید سفارش خود را با تمام جزئیات مدنظرتان در اپلیکیشن مربوطه ثبت کنید و در عرض چند دقیقه با راننده حمل بار ارتباط برقرار کنید. این تنوع خدمات ارائه شده در سرویس‌های باربری آنلاین و همچنین صرفه‌جویی در زمان و انرژی، باعث محبوبیت این پلتفرم‌ها در حوزه باربری شده است.

  1. از کاغذبازی‌ها و واسطه‌گری‌ها خلاص شوید!

حتما با روند ثبت یک سفارش باربری به صورت سنتی آشنایی دارید. در این پروسه، تایم زیاد شما برای چک نویسی و فاکتور نویسی به صورت حضوری تلف می‌شود. همان‌طور که می‌دانید در باربری آنلاین، دیگر خبری از این کاغذبازی‌ها نیست و تمامی قراردادها و فاکتورها به صورت آنلاین نوشته و ثبت می‌شوند. در این نوع باربری، سفارش شما در مدت زمان کوتاهی در سایت ثبت می‌شود و می‌توانید از داخل منزل و با استفاده از درگاه‌های اینترنتی به راحتی، مبلغ فاکتور سفارشتان را پرداخت کنید.

باربری آنلاین بهتر است یا باربری سنتی؟

نوبار؛ بهترین سامانه حمل بار در تهران

اگر هنوز در انتخاب شرکت باربری آنلاین دچار تردید هستید، ما به شما سرویس باربری نوبار را پیشنهاد می‌کنیم. نوبار، یکی از معتبرترین پلتفرم‌ها در حوزه باربری آنلاین است که خدمات مربوط به باربری را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌دهد. در این سرویس آنلاین می‌توانید با خیال راحت، اسباب و اثاثیه منزلتان را جابه‌جا کنید و نگرانی از بابت آسیب دیدن آن‌ها نداشته باشید. همچنین تیم پشتیبانی نوبار به صورت تمام وقت، آماده خدمت‌رسانی و برطرف کردن مشکلات و نارضایتی‌های مشتریان هستند. اگر در روند حمل بار با مشکل یا سوالی مواجه شدید، با تماس با پشتیبانی سایت می‌توانید در کمترین زمان ممکن مشکل خود را رفع کنید. اصلی‌ترین هدف این تیم حرفه‌ای، متعهد بودن و کسب رضایت حداکثری مشتری‌ها است؛ پس تردید نکنید و وسایلتان را با خیال راحت به نوبار بسپارید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز