خبرگزاری کار ایران

عدم اطلاع رسانی صحیح در مورد ریزگردها از سوی نهاد‌های متولی؛

مهمان ناخوانده دوباره پایتخت نشینان را غافلگیر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۶۶۹

معاون پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی نسبت به اظهارنظر مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره عدم اطلاع‌رسانی سازمان هوا‌شناسی درباره ورود پدیده جدید گرد و غبار با رد این مسئله گفت: ما در اطلاعیه‌ای که روز شنبه ۲۷ مهرماه بر روی سایت هوا‌شناسی منتشر شد در این مورد اطلاع رسانی کرده بودیم.

ایلنا: وضعیت کیفیت هوای تهران در بعد از ظهر روز گذشته در عرض چند ساعت تغییر کرد و هوای به لحاظ وجود گرد و غبار در شرایط ناسالم قرار گرفت. این در حالیست که در مورد احتمال بروز این وضعیت جوی هیچ اطلاع رسانی واضح و روشنی از سوی سازمان هواشناسی انجام نشده بود. این در حالیست که معاون پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی با دفاع تمام از قد عملکرد سازمان هوا‌شناسی نسبت به اطلاع‌رسانی از پیش‌بینی آب و هوا و ورود پدیده گرد و غبار گفت: هر آنچه را که لازم است در قالب اطلاع‌رسانی انجام داده‌ایم.

مرادی در گفتگو با خبرنگار ایلنا نسبت به اظهارنظر مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره عدم اطلاع‌رسانی سازمان هوا‌شناسی درباره ورود پدیده جدید گرد و غبار با رد این مسئله گفت: ما در اطلاعیه‌ای که روز شنبه ۲۷ مهرماه بر روی سایت هوا‌شناسی منتشر شد از ورود پدیده گرد و غبار به تمام کشور به ویژه استان‌های مورد نظر اطلاع‌رسانی کردیم.

وی ادامه داد: این اطلاعیه علاوه بر انتشار بر روی سایت به سازمان‌ها و نهادهای مربوطه ارسال شده است همچنین در قالب اخطاریه توسط سایت‌های خبری نیز منتشر شده است.

معاون پیش‌بینی سازمان هوا‌شناسی با بیان اینکه هر آنچه را که وظیفه سازمان هواشناسی درخصوص اطلاع‌رسانی بوده است انجام داده‌ایم تأکید کرد: از امروز از غلظت گرد و غبار به تدریج کاسته می‌شود.

مرادی تأکید کرد: سازمان وظیفه خود را در باب اطلاع‌رسانی به خوبی انجام می‌دهد و گفته برخی از مسئولان را در این زمینه قبول ندارد.

به گزارش ایلنا این دومین بار در شش‌ماهه دومین سال است که پایتخت نشینان با ورود ناگهانی گرد و غبار غافل‌گیر می‌شوند در حالیکه قبلا در مورد آن اطلاع رسانی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز