خبرگزاری کار ایران

روش‌های کلیدی و مهم افزایش فروش در اینستاگرام

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۵۲۶

تبلیغات در اینستاگرام امروزه تبدیل به یک روش اساسی برای دیده‌شدن است. شما برای این که تجارت خود را با سوددهی روبرو کنید نیاز به استفاده از یک سری روش‌ها و راهکارها در مدیریت تبلیغات خواهید داشت.

موضوع این است که شما باید در بین رقبا خود را نشان دهید. این که چقدر قادر به فروش محصول هستید، کیفیت محصول ارائه شده توسط شما بالا بوده و همین‌طور توان رقابت‌ها کسب‌وکارهای بزرگ را نیز دارید.

حضور در اکسپلور

در ابتدا باید به شما یک اسلحه مخفی در مورد بیشتر کردن فروش اینستاگرام معرفی کنیم. حضور در اکسپلور. شرطی که برای حضور در اکسپلور وجود دارد دیده‌شدن است. در واقع پیج‌ها و ویدئوها، تصاویری مستعد رشد در اکسپلور هستند که، توسط افراد به اشتراک گذاشته شوند، پست‌های آنان سیو شده و یا این که این پست‌ها و استوری‌ها برای دیگران ارسال گردد.

راه‌اندازی حساب بیزینس

راه‌اندازی حساب بیزینس می‌تواند بهترین شروع باشد. اینستاگرام در یکی از آپدیت‌های خود قابلیت‌های جذابی را برای کسب اطلاعات بیشتر کسب‌وکارها از نحوه رفتار مشتریان در فضای خود ایجاد کرده که ساخت یک پروفایل حرفه‌ای و اکانت بیزینس بخشی از آن است.

در واقع تجارت‌های نوپا سازوکار شروع در اینستاگرام را نمی‌دانند. عده‌ای هم فکر می‌کنند که حضور در اینستاگرام فایده‌ای نخواهد داشت. اما تمامی این افکار اشتباه است. این‌طور نیست که وجود رقبای گوناگون به شما اجازه فعالیت ندهد. فرض کنید که آمازون به‌عنوان یک فروشگاه بزرگ اینترنتی در دنیا فعالیت خود را هنوز هم انحصارطلبانه ادامه می‌داد.

دیگر وب‌سایتی برای فروش کالا ایجاد نمی‌شود و کسب‌وکارهای کوچک دیگر اجازه عرض‌اندام به خود نمی‌دهند. این موضوع اساساً اشتباه است. بالاخره هر کسب‌وکاری به‌اندازه سهم خود در دنیای دیجیتال می‌تواند فروش را کسب و تجربه کند.

راه‌اندازی پروفایل و بیوگرافی حرفه‌ای و منحصربه‌فرد

اولین مسئله‌ای که می‌تواند موجب جذب مشتری به سمت شما شود، یک پروفایل جذاب، حرفه‌ای و هوشمند است. تصویر پروفایل شما اولین بخشی است که کاربر با آن برخورد می‌کند و احتمالاً توجه او را جلب خواهد کرد.

موضوع دوم بیوگرافی خواهد بود. همان متنی که شما می‌توانید در بخش اطلاعات کاربری اضافه کنید تا شخص نسبت به زمینه فعالیت شما پی ببرد. البته در حالت پروفایل بیزینس امکانات دیگری نیز به‌جز موارد شخصی‌سازی به شما داده می‌شود.

پس از آن بهتر است که اگر صاحب یک فروشگاه اینترنتی تحت وب هستید، کانال و یا درگاهی دارید لینک آن را در بخش یو‌آرال قرار دهید.

در این صورت مشتری بیشتر به شما اعتماد خواهد کرد و همین مسئله موجب می‌شود که تجارت شما در دید و نگاه اول قدرتمندتر به نظر برسد.

استفاده از های‌لایت‌های استوری

همیشه افراد ممکن است در مورد کسب‌وکار و تجارت شما و همین‌طور محصولاتی که در دسترس مشتری قرار می‌دهید، سؤالاتی داشته باشند. بسیاری ترجیح می‌دهند که این پاسخ‌ها را در بخشی از سایت و یا صفحه اینستاگرام شما بخوانند. در واقع مثل من و شما آن ها هم در بیشتر مواقع حوصله پیگیری و ارسال تیکت نداشته و ترجیح می‌دهند که اطلاعات کامل را در همان صفحه اصلی پیج شما دریافت کنند.

تبلیغات در اینستاگرام هم شیوه‌ای است که در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم و این تأثیر روی جذب حداکثری مخاطب از تبلیغات نیز تأثیر می‌گذارد.

های‌لایت استوری به شما اجازه می‌دهد که استوری‌ها را به‌صورت آرشیوی و در یک پک در اختیار مشتریان قرار دهید. مثلاً می‌توانید در مورد خدمات خود در آن ها صحبت کنید. رضایت مشتری از خرید شما و...

تبلیغات در اینستاگرام با هوشمندترین مسیرها

روش‌های کلیدی و مهم افزایش فروش در اینستاگرام

یکی از روش‌های رشد و افزایش فروش در اینستاگرام بهره‌گیری از شیوه‌های متداول تبلیغات است. در واقع تبلیغات اینستاگرامی باید به‌صورت هدفمند انجام شود. در غیر این صورت هیچ نتیجه‌ای نمی‌گیرد. اگر در این مورد آماتور و نابلد هستید. می‌توانید از شرکت‌هایی استفاده کنید که ویژگی‌هایی اختصاصی نظیر راهنمایی در مورد شیوه تبلیغات را در اختیار شما قرار می‌دهند.

نمادین ( namadin.co )، سرویس آنلاین دیگری است که تبلیغات را متناسب با بالاترین رنج کیفی در اختیار کسانی قرار می‌دهد که می‌خواهند با هزینه‌ای ایده‌ال و منطقی، پتانسیل‌های رشد خود را کشف کرده و مطابق استانداردهای الگوریتم اینستاگرام پیش بروند.

دیاگرام، یک سرویس تبلیغاتی جذاب و آنلاین است که به شما اجازه دیده‌شدن در بین کسب‌وکارهای نوپا را می‌دهد. امکان بازاریابی، طراحی استراتژی و همین‌طور مشاوره حضوری برای رشد در تبلیغات وجود دارد و از اصلی‌ترین خدمات این شرکت است.

سرویس‌های تبلیغات هوشمند در اینستاگرام

روش‌های کلیدی و مهم افزایش فروش در اینستاگرام

ایران تبلیغ، خدمات زیادی در زمینه تبلیغات در فضای مجازی و اینستاگرام به شما می‌دهد. در واقع یک مسیر توسط این مؤسسه برای پیشرفت شما ایجاد شده و در نهایت به شما کمک می‌کنند که در این راه و راستا حرکت کنید.

تبلیغچه، یکی از مراجع بزرگ برای آشنایی کسب‌وکارها با شیوه‌های نوین تبلیغات از جمله تبلیغات گسترده، بازدیدی، اینفلوئنسر مارکتینگ و تبلیغات اسپانسری است. مطابق نیاز، بودجه و همین‌طور کسب‌وکار شما بهترین روش تبلیغات به شما پیشنهاد خواهد شد و می‌توانید از خدمات این مؤسسه برای رشد و افزایش بازدهی و بخصوص فروش در اینستاگرام استفاده کنید.

موبودید، مؤسسه دیگری است که نام خود را به‌عنوان یک شیوه نوین تبلیغات موبایلی در ایران به مشتریان و کسب‌وکارهای نوپا شناسانده است. می‌توانید جهت ایجاد یک بستر تبلیغاتی ایمن از خدمات این شرکت استفاده نمایید.

انتشار استوری با لینک خرید

یکی دیگر از شیوه‌های افزایش فروش در اینستاگرام استفاده از قابلیت‌های استوری است. البته در حال حاضر امکان لینک کردن به پست برای تمام صفحات وجود داشته و شما می‌توانید درون بخش استیکر مربوط به انتشار استوری، لینک موردنظر خود را روی استوری جای دهید. بهتر است که برای کسب‌وکار خود وب‌سایتی با صفحات فروش ایجاد کنید. در این صورت مشتری خیلی سریع اطلاعات لازم در مورد کسب‌وکار را دریافت کرده و متوجه این مسئله می‌شود که از شما چه می‌خواهد.

تصاویر باکیفیت از محصولات

موضوع بعدی به‌طورکلی مربوط به پست‌هایی است که شما در صفحه اینستاگرام خود منتشر می‌کنید. بهتر است که از یک کاور ثابت یا با بهره‌گیری از یک مینیمال رنگ استفاده کنید. توضیحات تکمیلی در مورد قیمت، نام محصول، رنگ‌ها و کد آن به همراه روش خرید را روی تصویر جای دهید. تصویر را طوری طراحی کنید که شخص بتواند آن را در اکسپلور تشخیص دهد و نسبت به آن حس خوبی دریافت کند.

استفاده از هشتگ‌ها

کلیشه‌ای است که بگوییم هشتگ‌ها در ایران معجزه می‌کنند. معمولاً این مسئله مناسب کسب‌وکارهایی است که فالوورهای زیادی دارند و صفحه‌شان به‌اندازه کافی رشد کرده است. اما سعی کنید حتماً از هشتگ‌های کلیدی، برجسته، مهم و بزرگی که مشتریان زیاد در مورد آن در اینستاگرام جستجو می‌کنند استفاده کنید.

تعداد بیش از حد و استفاده از هشتگ‌های بی‌ربط می‌تواند بدترین و منفی‌ترین استراتژی دراین‌بین باشد.

برگزاری مسابقات و کمپین‌های فروش

در ازای هر خرید به مشتریان خود هدایا و یا ویژگی‌هایی اهدا کنید. مثلاً فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ در مقابل هر خرید بن و یا کوپن تخفیفی به مشتری ارائه می‌دهند. در این صورت شما می‌توانید از ترفندهای تبلیغاتی مانند برگزاری مسابقه برای جذب هر چه بیشتر فالوور استفاده فرمایید. به این صورت است که کالای محبوبی را در بخش مسابقه قرار داده و از مشتریان می‌خواهید که با ارسال پست برای دیگران و اسکرین‌شات، در مسابقات شما شرکت کنند.

همین‌طور از آن ها بخواهید که استوری مرتبط با پست شما منتشر کرده و روی آن از هشتگ‌های خاص و منحصربه‌فرد خودتان و نام کسب‌وکارتان استفاده کنند.

استفاده از ویدئو برای معرفی

ویدئو و موشن‌گرافی یکی از روش‌های جذاب و بی‌نظیر، مناسب کسانی است که ترجیح می‌دهند کسب‌وکار و فروش خود را با افزایش بازدهی و رشد روبرو نمایند. ویدئوها همیشه طیف وسیعی از کسب‌وکارها را به خود جذب می‌کنند. آن ها به شما اجازه می‌دهند تا بیشترین حد ممکن روی مشتریان تأثیرگذار باشید. یکی از شیوه‌های تبلیغات در اینستاگرام که بسیار هم هوشمندانه است توسط بسیاری از صاحبان تجارت استفاده می‌شود، استفاده از ویدئوهای طنز با محوریت تبلیغات در زمینه کسب‌وکار آنهاست.

احتمالاً نمونه این ویدئوها را در فضای مجازی بسیار دیده‌اید. ضمن این که شما می‌توانید خرید از اینستاگرام را نیز برای مشتریان و کاربران آسان‌تر کنید.

خرید آسان و پاسخگویی سریع

اگر صاحب وب‌سایتی برای کسب‌وکار خود هستید. در کنار آن باید اجازه خرید محصولات به‌صورت مستقیم با واریز پول و بدون طی مراحل مختلف ثبت‌نام و پشتیبانی از طریق دایرکت و پیام‌های خصوصی در اینستاگرام را نیز به کاربران داده باشید.

پاسخگویی سریع موجب ایجاد حس اعتماد و رضایت حتی به کسب‌وکارهای نوپا می‌شود. نسبت به ارسال پاسخ صحیح در خصوص سؤالات کاربر درباره خدماتی که ارائه می‌دهید حساس باشید. بیش از حد در روز از استوری استفاده نکنید. بالاخره هر کاربری در وضعیتی با پست‌های طولانی و فراوان و بمباران استوری خسته می‌شود.

تبلیغات را به‌صورت هدفمند و روی چند پیج از بربگیرید که بهتر می‌توانید به هدف رشد فروش دست یابید. برای این کار از مشاوران و افراد باتجربه کمک بخواهید.

خرید فالوور 100 درصد واقعی 

خرید فالوور 100 درصد واقعی فعال و ایرانی یکی دیگر از سریع ترین و راحت ترین راه های افزایش فروش در اینستاگرام میباشد که به راحتی سرچ کلمه خرید فالوور واقعی در گوگل میباشد.

منتهی در زمان خرید حتما باید توجه کنید که حتما فالوور 100 درصد واقعی خریداری کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز