خبرگزاری کار ایران

بازگشایی سامانه واکسیناسیون برای افراد ۱۸ سال به بالا در استان‌های قم، کرمانشاه و همدان

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۲۲۰۱

​سامانه نوبت‌دهی واکسن کرونا برای افراد بالاتر از ۱۸ سال در استان‌های قم، کرمانشاه و همدان بازگشایی شد.

به گزارش ایلنا، به دستور وزیر بهداشت از امشب افراد ۱۸ سال به بالای ساکن استان‌های قم، کرمانشاه و همدان که در این استان‌ها دارای پرونده بهداشت هستند می‌توانند با مراجعه به سامانه نوبت‌دهی salamat.gov.ir زمان و محل تزریق واکسن را انتخاب کنند.

افراد فاقد پرونده بهداشت در این استان‌ها می‌توانند با مراجعه به نزدیک‌ترین پایگاه بهداشت تشکیل پرونده دهند و چند ساعت بعد برای دریافت واکسن ثبت‌ نام کنند.

داشتن نوبت از سامانه نوبت‌دهی واکسن الزامی است و افراد تحت هیچ شرایطی بدون نوبت به پایگاه‌های واکسیناسیون مراجعه نکنند.

در طول این هفته و با تامین واکسن، محدودیت سنی برای استان‌های بیشتری برداشته خواهد شد.

بنا بر اعلام کانال خبری مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت، همچنین دانشجویان و طلاب سراسر کشور، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی (۳۰ سال به بالا)، بیماران نادر و معلولان اعلام‌شده از سوی سازمان بهزیستی، استادان دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، معلمان، هنرمندان، خبرنگاران و کارکنان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند از طریق همین سامانه ثبت‌ نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز