خبرگزاری کار ایران

با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) انجام شد؛

آغاز توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی میان خانواده های نیازمند تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۸۴

با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) ، توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی میان خانواده های نیازمند تهرانی آغاز شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،عصر امروز یکشنبه ۲۱ شهریور توزیع  ۱۰۰۰ بسته معیشتی  در قالب طرح احسان حسینی میان نیازمندان با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا (ع) آغاز شد.

این مراسم با حضور سید ابوالفضل پرپنچی، مدیر کل کمیته امداد استان تهران ،حجت الاسلام والمسلمین علی جعفری،معاون امور فرهنگی کمیته امداد ،مهدی مسکنی،دبیر قرارگاه جهادی امام رضا (ع) و جمعی دیگر از مدیران و مسئولان در مسجد هفتاد و دو تن واقع در منطقه  پنج تهران برگزار شد.

سیدابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این مراسم ضمن تقدیر از همراهی قرارگاه جهادی امام رضا (ع) با این نهاد، گفت: با همکاری این مجموعه ۴ هزار و ۸۱۲ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است و امروز نیز ۱۰۰۰ بسته معیشتی دیگر در اختیار خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی افزود: این بسته‌ها بین نیازمندان حاشیه تهران  و در مناطق جنوبی و جنوب غربی توزیع شده است؛ ارزش این بسته‌ها یک میلیارد و ۶۸۰ میلیارد تومان بوده است. 

پرپنچی، ادامه داد: قرارگاه جهادی امام رضا (ع) تا کنون در طرح اطعام حسینی یک میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: تا کنون هزار و ۴۰۰ سری جهزیه بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان با کمک قرارگاه امام رضا(ع) میان زوجین نیازمند توزیع شده است.

وی، افزود: ۸۶۲ مرکز نیکوکاری در تهران فعالیت می‌کنند تا به نیازمندان خدمات رسانی شود.

‌پرپنچی با اشاره به راه‌اندازی ۲۱۰ هزار آشپزخانه در قالب طرح احسان حسینی، خاطرنشان کرد: ۱۱ هزار و ۱۰۰ نفر در این آشپزخانه‌ها فعالیت می‌کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،بیان کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون ۱۵۸ هزار سبد کالا تهیه به ارزش ۲۴ میلیارد تومان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی،با بیان اینکه از ابتدای ماه محرم تاکنون ۲ میلیون ۸۹۶ هزارپرس غذای گرم به ارزش ۹۴ میلیارد تومان بین نیازمندان و محرومین توزیع شده است، گفت: در روز اربعین حسینی  ۱۰ هزار پرس غذای گرم توسط کمیته امداد تهران طبخ و توزیع خواهد شد.

مسکنی،رئیس قرارگاه جهادی امام رضا (ع) نیز در این آیین با بیان اینکه هدف این اقدام خداپسندانه با همکاری تمامی خیران صورت می گیرد گفت: این حرکت به صورت مخلصانه، بی ریا و خیر خواهانه توسط گروه‌های انجام می‌شود.

شایسته ذکر است؛ بسته های معیشتی حاوی برنج،روغن،حبوبات،سویا،ماکارونی،شکر،چای است و ارزش هر بسته ۴۰۰ هزار تومان برآورد شده است.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز