خبرگزاری کار ایران

مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا - تهران؛

ایران – تایلند؛ نبرد سر و ته جدول در آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۹۶۱

دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند عصر فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در سومین بازی خود در مقدماتی جام ملت‌های آسیا میزبان تایلند است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دیدار تیم‌های ملی ایران و تایلند عصر فردا از ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد. کارلوس کی‌روش که در بازی اول خود موفق شد با ۵ گل لبنان را شکست دهد، در دومین دیدار به مصاف کویت رفت و تتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد و حالا در سومین دیدار میزبان تایلند است، تیمی که در ۲ بازی خود مقابل کویت و تایلند شکست خورده است.

تایلند در ۲ بازی قبلی خود ۵ گل دریافت کرده و ۳ گل به ثمر رسانده که نشان از خط دفاع ضعیف و شکننده این تیم دارد. تایلند هرگز حریف قدرتمندی برای فوتبال ایران نبوده و سرمربی این تیم هم اعلام کرده که به دنبال تساوی مقابل ایران است اما بعید است ملی‌پوشان کشورمان به تساوی مقابل این تیم آسیای شرقی رضایت بدهند.

کی‌روش برای دیدار با تیم نه چندان قدرتمند تایلند تمام لژیونرهایش را به اردوی تیم ملی فراخوانده است. به نظر می‌رسد سرمربی پرتغالی قصد دارد از این بازی رسمی نهایت استفاده را ببرد چراکه حتی مهرداد بیت آشور را هم از لیگ آمریکا به اردو دعوت کرده تا در این بازی به میدان بفرستد.

البته دانیال داوری هم در کنار دیگر ملی‌پوشان حضور دارد تا کی‌روش تیمش را به طور کامل محک بزند. به هر حال در روزهایی که فدراسیون فوتبال نمی‌تواند بازی‌های تدارکاتی مناسبی برای تیم ملی مهیا کند، سرمربی تیم ملی سعی می‌کند از همین بازی‌های رسمی نهایت استفاده را ببرد و تیمش را برای حضور در جام جهانی آماده کند.

تیم ملی آنطور که به نظر می‌رسد در مقابل تایلند کار چندان سختی در ورزشگاه آزادی نخواهد داشت چراکه سطح فوتبال۲ کشور و بازیکنانی که در ۲ تیم حضور دارند، نشان از آن دارد که تایلند در تهران راهی جز تسلیم نخواهد داشت اما آنچه که در این دیدار اهمیت خاصی دارد، بازیکنان تازه وارد تیم ملی هستند، بازیکنانی همچون داوری و بیت آشور که در این آزمون بزرگ نشان خواهند داد آیا می‌توانند نظارت را در تیم ملی برآورده کنند یا کی‌روش برای حضور در جام جهانی باید به دنبال مهره‌های دیگری باشد.

به هر حال حضور در تورنمنت بزرگ جام جهانی نیاز به بازیکنان آماده و کارآمد داشته و کی‌روش تلاش می‌کند تیمش را در بهترین شرایط به این مسابقات ببرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز