خبرگزاری کار ایران

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربیت سنگرنشینان انقلاب است

کد خبر : ۱۱۲۸۴۹

سیاست گذاری بر محور تدابیر رهبری، هدایت و تربیت و تعلیم و بصیرت افزایی در ابعاد مختلف، راهبری و مدیریت فکری و سیاسی سپاه و همچنین نظارت و کنترل از اهم وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه، تربیت، هدایت، صیانت و تعالی سنگرنشینان انقلاب است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین حاجی‌صادقی جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه، در جمع مسئولین معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه با اشاره به فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه و اهمیت کار نظارت و تائید صلاحیت و برشماری برخی نعمات الهی که شامل حال بندگان خدا می شود گفت: شکر هر نعمت ۳ عمل است که باید بنده شاکر آن را بجا آورد: دیدن نعمت، دیدن صاحب نعمت و اداء حق نعمت و نعمت ولایت بالاترین نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرده است.

وی تاکید کرد: هر نعمتی که به ما می رسد من عندالله است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در تشریح به فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهارداشت: در حالیکه انتصاب فرماندهی از طرف مقام معظم رهبری می باشد اما در کنار ایشان نماینده ولی فقیه برای انجام امورات مهم تربیت، هدایت، صیانت و تعالی پاسداران برگزیده می شوند و در مجموعه نمایندگی ولی فقیه وظیفه معاونت نظارت و تائید صلاحیت بسیار سنگین و با اهمیت است.

وی همچنین به وظایف خطیر نمایندگی در عرصه صیانت از سپاه و پاسداران اشاره کرد و گفت: سیاست گذاری بر محور تدابیر رهبری، هدایت و تربیت و تعلیم و بصیرت افزایی در ابعاد مختلف، راهبری و مدیریت فکری و سیاسی سپاه و همچنین نظارت و کنترل از اهم وظایف نمایندگی ولی فقیه در سپاه است.

حاجی صادقی همچنین با اشاره به تلاش دشمن در القای عقب نشینی نظام و انقلاب اسلامی از آرمانهای و شعارهای خود گفت: یکی از اهداف اساسی دشمن این است که ثابت کند دیگر گفتمان مقاومت و استقامت جواب نمی دهد و سعی در شکستن این مقاومت دارد که این هدف شیطانی با صبر و بردباری ملت ایران که بارها در طول انقلاب ثابت کرده اند که هیچ چیزی را با اسلام و دین و ولایت معاوضه نخواهند کرد با شکست روبرو خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز