خبرگزاری کار ایران

فرماندار دالاهو:

۸۹ پروژه شهرستان دالاهو در سفر مقام معظم رهبری تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۱۲

در سفر مقام معظم رهبری در شهرستان دالاهو ۸۹ پروژه به تصویب رسید که خوشبختانه تعداد زیادی از پروژه به اتمام رسیده و مابقی با پیشرفت فیزیکی مناسبی روبروست.

ایلنا: فرماندار شهرستان دالاهو با اشاره به دومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه، آن را برای مردم کرمانشاه بسیار مبارک برشمرد و گفت: سفر مقام معظم رهبری برای استان کرمانشاه پر از شادی و امید بود که نور وحدت را در دل مردم و مسئولین روشن‌تر کرد و مسئولین انرژی صدچندانی برای اجرای وظایف خود پیدا کردند.

به گزارش ایلنا از دالاهو، علی هاشمی نیا افزود: این سفر که سراسر خیر و برکت بود در زمینه‌های اساسی و مهم استان و شهرستان مصوبات بسیار خوبی به همراه داشت و مسئولین استان و شهرستان با تمام توان در حال اجرا و پیگیری آن هستند.

وی ادامه داد: نوع مصوبات نشانگر عمق درک ایشان از مسائل و مشکلات روز استان و شهرستان است که امیدواریم با تلاشهای بی‌وقفه‌ای که صورت می‌گیرد مردم نتیجه و اثرات مفید آن را در امور زندگی خود لمس کنند.

فرماندار دالاهو این اتفاق خوشایند که با حضور باورنکردنی مردم ولایت مدار استان در استقبال ایشان همراه بود را در تاریخ استان بی‌سابقه دانست و عنوان کرد: بعد از گذشت سال‌ها از انقلاب، چنین استقبال با شکوهی جز نشان عشق و اعتماد به ولایت نیست.

وی اظهار کرد: در سفر مقام معظم رهبری در شهرستان دالاهو ۸۹ پروژه به تصویب رسید که خوشبختانه تعداد زیادی از پروژه به اتمام رسیده و مابقی با پیشرفت فیزیکی مناسبی روبرو است که انشاالله در آینده به بهره برداری می‌رسند.

فرماندار دالاهو در پایان گفت: امروز پس از گذشت ۲ سال از ورود پر خیز و برکت مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه که قدمگاه شهداء در هشت سال دفاع مقدس بوده است هنوز هم مردم در حال و هوای آن روز هستند و همچنان در کلام و بیان و رفتار خود عطر وجود ولایت را متجلی ساخته و از آن روز به عنوان روزی تاریخی در تاریخ عمر خود یاد می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز