خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف گیلان خبر داد:

شرکت ۱۵۰ قاری در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۳۶۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، گفت: ۱۵۰ قاری در این دوره شرکت می کنند.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام ستار علیزاده با اشاره به برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم، اظهار کرد: این مسابقات ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه در آستان خواهر امام رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۵۰ قاری و حافظ خواهر و برادر رقابت می‌کنند، گفت: مسابقات بخش خواهران روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه با حضور ۶۴ قاری انجام می‌شود.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به اینکه رقابت برادران نیز با حضور ۸۶ قاری و حافظ مرد نیز در روز پنجشنبه ۱۸ شهریور برگزار می‌شود، افزود: این دوره از مسابقه‌ها در ۹ رشته حفظ ۵ جز، ۱۰ جز، حفظ ۲۰ جز و کل، قرائت، ترتیل و دعا خوانی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان ادامه داد: رقابت‌های رشته دعاخوانی شرکت کنندگان، ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال می‌شود.

وی با اشاره به داوری ۱۵ داور زن و مرد در این دوره از رقابت‌ها، افزود: برای دومین بار در مسابقه‌های استانی قرآن کریم اوقاف و امور خیریه استان، داوران مسابقات از گیلان هستند که توسط سازمان اوقاف انتخاب و معرفی شدند.

حجت الاسلام علیزاده با بیان اینکه پس از پایان این رقابت‌ها ۱۲ نفر از برگزیدگان مرحله استانی مسابقه‌های قرآن کریم به مرحله کشوری راه می‌یابند، اضافه کرد: مسابقات قرآنی کشوری در مهر ماه، به صورت آنلاین و مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز