خبرگزاری کار ایران

شریفی: بازیکنان تیم ملی با پرواز اختصاصی زاگرس در صحت و سلامت به دوحه رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۵۹۸۶

رئیس دپارتمان روابط عمومی و اطلاع رسانی فدراسیون از ورود ملی پوشان به دوحه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین شریفی در این باره گفت: تیم ملی فوتبال ایران به منظور دیدار با عراق در چارچوب رقابت های مرحله نهایی جام جهانی، بعدازظهر امروز (جمعه 12 شهریورماه) با پرواز اختصاصی زاگرس از تهران عازم قطر شده بود، دقایقی قبل به دوحه رسید.

وی در ادامه با تشکر از هواپیمایی زاگرس اضافه کرد: از عبدالرضا موسوی، مالک هواپیمایی زاگرس و عضو ستاد برنامه ریزی و هماهنگی جام جهانی بخاطر حمایتی که از تیم ملی فوتبال دارند تشکر می کنم. همچنین از تمام عزیزانی که برای میزبانی ایران در برابر سوریه سعی و تلاش کردند، سپاسگزارم و از این بابت خیلی خوشحالیم که بعد از دو سال توانستیم در تهران میزبان باشیم.

رئیس روابط عمومی و اطلاع رسانی در پایان ضمن آروزی موفقیت برای ملی پوشان در دیدار برابر عراق گفت: تیم ملی در حال حاضر در وضعیت خوبی بسر می برند و بازیکنان در صحت سلامت هستند. اعضای تیم به هتل محل اقامت شان اعزام شدند و از آنها تست PCR گرفته شد و تا اعلام نتایج بازیکنان در قرنطینه هستند.

گفتنی است، دومین بازی تیم ملی فوتبال ایران برابر عراق روز سه شنبه 16 شهریو ماه در دوحه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز